29.11.2015

방탄소년단 'RUN'

  Nie mam w zwyczaju pisać takich postów, oj nie. Spontanicznych, pod wpływem emocji i bez przemyślenia. Ale dzisiaj robie wyjątek.
  Godzinę temu wyszedł najnowszy teledysk BTS do piosenki 'Run'. Szczerze mówiąc stresowałam się bardzie, niż przy jakimkolwiek ich nowym teledysku... i po obejrzeniu tego już jakieś dziesięć razy jestem w stanie stwierdzić, że jestem z nich ogromnie dumna.
  Patrząc w miarę subiektywnym okiem (starałam się), teledysk jest przecudnie zrobiony. Na początku nie wiedziałam co się dzieje, ale dynamika filmu idealnie pasuje do rytmu piosenki, więc to jestem w stanie wybaczyć. Fani nadal rozmyślają nad rozwiazaniem - jakie jest powiązanie między I Need You a Run, kto w końcu umarł, czy wszystko dzieje się przed czy po, w wyobraźni, wspomnieniach czy naprawdę. Sama nie jestem w stanie tego wszystkiego połączyć ale mam cichą nadzieję, że niedługo sam zespół czy wytwórnia wszystko nam wyjaśnią.
  To co jest jednak pewne to to, że do samej piosenki młodzież naprawdę może się odnieść (są angielskie napisy). Według mnie utwór nie jest tylko o miłości i słowa "it's okay to fall down" i "it's okay to be injured" mogą tyczyć się wszystkiego i każdy posiadający jakieś rozterki w życiu potrafi się z tym utożsamić.


  Jeśli nie lubicie k-popu lub nie słuchacie BTS, i tak polecam wam obejrzenie czy przesłuchanie Run. 



3 komentarze:

  1. Nie przepadam za k-popem, ale to jest po prostu świetne! *.*
    Posty pod wpływem emocji też są dobre <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Powiem szczerze, że czekałam tylko na piosenkę Butterfly, która mnie urzekła w prologu, jednak patrząc na mv, słuchając reszty piosenek - nosz zakochałam się! <3
    Mimo, iż wielbię B.A.P całym sercem, to teraz przez BTS nie będę mogła spać po nocach XD

    OdpowiedzUsuń
  3. Polubiłam BTS praktycznie od I Need u a ta piosenka i teledysk pokazały, że naprawdę zasługują na to wszystko co już osiągnęli :)

    OdpowiedzUsuń