14.11.2015

Moje wybory na MAMA 2015

Gala MAMA to właściwie najważniejsza k-popowa gala. Zbierają się na niej wszyscy najpopularniejsi artyści, aby podsumować owoce swojej całorocznej pracy i zobaczyć, kto według fanów okazał się najlepszy w danej kategorii. Wielu idoli przygotowuje specjalne występy, dzięki czemu gala nie polega na tzw. "odgrzewaniu kotletów" i wykonywaniu tych samych piosenek. Głosowanie trwa już od dłuższego czasu (głosować możecie tutaj, logując się przez Facebooka lub Twittera), a ja podzielę się dziś z Wami tym, na kogo ja głosuję i dlaczego.


1. Best New Male Artist: Seventeen
Na Seventeen zwróciłam uwagę dopiero jakiś czas temu, ale bardzo podobają mi się ich piosenki i wydają mi się bardzo pocieszni. Dodatkowo ostatnio pojawiły się plotki, że chłopcy nie są zbyt dobrze traktowani przez wytwórnię dlatego mam nadzieję, że uda im się jednak wygrać i chociaż tyle mieć ze swoich starań i swojego cierpienia.

2. Best New Female Artist: TWICE
Jestem zakochana w tych dziewczynach. Na początku ich debiutancką piosenkę przesłuchałam raz, jednak uznałam, że dam im drugą szansę i nie żałuję. "Like Ooh-Ahh" gra mi w głowie od kilku dni, a moje serce szczególnie zdobyła blondwłosa Momo, która jest Japonką. Pozostałe zespoły, poza CLC, praktycznie nie są mi znane, więc wybór padł właśnie na Twice.


3. Best Male Artist: Zion.T
Haesol stał się moim ulubionym koreańskim solistą właściwie dzieki Jungkookowi z BTS i bardzo się cieszę z tego powodu. Zion.T według mnie ma niespotykaną, dosyć dziwną barwę głosu, która nadaje piosenkom wspaniały klimat. Pozostali nominowani nie są źli, zwłaszcza że Kyuhyun był moim biasem z Super Junior, ale Haesol zdecydowanie tu dla mnie wygrywa.


4. Best Female Artist: Ailee
Kocham Ailee prawie od jej debiutu, więc fakt że na nią zagłosuję był z góry przesądzony - jej głos jest chyba jednym z najmocniejszych w k-popie. Kocham również IU i głos Taeyeon, ale jak dla mnie nie równają się - na przestrzeni nie tylko roku, ale barwą głosu - z Ailee.


5. Best Male Group - BTS
Śmiem podejrzewać, że nie muszę tłumaczyć mojego wyboru. Tam gdzie BTS jest nominowane, tam głosuję na BTS. Może brzmi to mocno subiektywnie, ale nie jestem zaślepiona miłością do nich - po prostu wiem, jak ciężko pracują i zawsze mam ogromną nadzieję, że w końcu uda się im wygrać.



6. Best Female Group: AOA
Tutaj wybór był ciężki i kierowałam się tym, jak podobały mi się tegoroczne piosenki nominowanych artystek. Miałam dylemat między Sistar i SNSD, ale w końcu uznałam, że to na płytę AOA miałam największą 'fazę'.

7. Best Dance Performance Solo: Hyuna
Lubię choreografię do "Roll Deep", początkowo myślałam też o zagłosowaniu na Gain i jej "Paradise Lost", ale jednak piosenka Hyuny częściej była przeze mnie odtwarzana i częściej sama do niej tańczyłam.

8. Oupu Best Dance Performance Male Group: SHINe
9. Best Dance Performance Female Group: Red VelvetUkład do "Ice Cream Cake" uważam za świetny i jak dla mnie nie ma większego porównania z pozostałymi nominacjami, aczkolwiek układ 4Minute do "Crazy" również jest ciekawy.

10. Best Vocal Performance Male: Zion.T
11. Best Vocal Performance Female: Ailee

12. Best Rap Performance: Jay Park
Strasznie lubię Jay Parka poza tym nie ukrywam, że pozostałych nominowanych piosenek nie znam... zapewne powinnam się z nimi zapoznać i wtedy dopiero głosować, ale nie zależy mi na tej kategorii, a "Mommae" uważam za dobre.

13. Best Band Performance: FT Island
Kolejna kategoria, w której głosowałam, bo "muszę". Lubię FT Island i CN Blue, więc właściwie tylko to było moim dylematem.

14. Best Collaboration & Unit - Zion.T & Crush

15. HotelsCombined Best Music Video: SHINee 
Nadal drzemie we mnie Shawol, więc jeśli w nominowanych jest SHINee, to zagłosuję na nich! "Married to the music" tak czy siak jest super zrobionym teledyskiem, nareszcie coś z pomysłem (mówiąc to na tle SM, nie na tle całego k-popu), więc to przemyślany przeze mnie wybór.

16. UnionPay Artist of the Year: BTS
17. UnionPay Song of the Year: Zion.T

A Wy za kogo najmocniej trzymacie kciuki jeśli chodzi o galę MAMA 2015? Mi, nie ukrywajac, najbardziej zależy na BTS.

Do przeczytania~♥

Ask ✩ Instagram



6 komentarzy:

  1. Również BTS, ale trzymam też kciuki za Infinite, GOT7 i Hyunę c:

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja trzymam kciuki za infinite❤️ ale też za bts, got7 i exo :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Odwiedziłam Twojego bloga pierwszy raz od jakiegoś czasu i jejciu... uwielbiam go. Masz pomysły na fajne i ciekawe dla mnie posty, jesteś śliczna i masz dobry gust <3 w dodatku ostatnio znowu zaczęłam słuchać bts, chyba miałaś na to jakiś wpływ haha

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo! ♥ BTS nigdy za wiele haha

      Usuń
    2. Nie na za co ;* dokładnie hahaha teraz nie mogę przestać ich słuchać

      Usuń