06.11.2015

Co u mnie?

  Na początku strasznie chciałam Was przeprosić za to, że posty pojawiają się tak rzadko. Niestety w tygodniu ciężko znaleźć mi czas na przygotowanie jakiegoś wpisu zwłaszcza, jeśli wymaga ode mnie zrobienia osobnych zdjęć. Mam nadzieję, że w ten weekend i nadchodzącą środę uda mi się to nadrobić!

  W ostatnim czasie udało mi się nie ślędczeć tylko nad książkami, co jest dosyć miłą zmianą. Na Halloween w sobotę poszłam z Wiksą na noc horrorów, wróciłam o 4 rano, nie polecam - potem ciężko mi było przestawić się na tryb "muszę wstać z łóżka i się pouczyć". Potem w szkole wystawialiśmy sztukę, więc uznałam, że wezmę udział - kilka lekcji spędziłam na próbach, a potem całą środę na występach.


  Poza tym moja cera po oczyszczaniu manualnym znów odżyła i wygląda trochę lepiej. W obawie przed zapchaniem jej zaczełam nakładać krem BB tylko w niektórych miejscach (w sumie tylko pod ustami, na brodzie i policzkach) i powiem szczerze, że... efekt jest znacznie lepszy niż sądziłam. Twarz wygląda lepiej, niż gdy widać na niej tą warstwę tapety.



  Z racji tego, że nie miałam kiedy włączać laptopa, nasłuchałam się trochę na Spotify. Najbardziej spodobały mi się te utwory:




Ostatnio czułam zdecydowany brak muzyki do słuchania, więc pokłony dla stwórców takiej aplikacji...  

Mam nadzieję, że uda mi się zmobilizować do nowych postów!

Do przeczytania~♥

Ask ✩ Instagram


3 komentarze:

  1. Może mam schizy, ale na drugim zdjęciu strasznie mi przypominasz Mihrimah ze wspaniałego stulecia haha

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o tym samym pomyślałam masakra FUKO jesteś strasznie do niej podobna ♥

      Usuń
    2. Czyli nie tylko ja tak myślałam xDD i nie tylko ja tu oglądam wspaniałe stulecie haha C:

      Usuń