16.10.2015

Motywujące stumblry

  Cześć wszystkim!

  Postanowiłam zebrać kilka najlepszych według mnie stumblrów i podzielić się nimi z Wami. A co to stumblr?
Stumblr
to nic innego jak skrót od study tumblr - czyli blog, który zawiera motywujące do nauki zdjecia, organizery, listy, porady. Wiele razy pytacie mnie o motywację do nauki, dlatego pomyślałam, że poszukanie ładnych i porządnych stumblrów to coś, co mogę w tym kierunku dla Was zrobić! Koniec końców nikt inny nie namówi Was do nauki, jak nie Wy sami.



honeystudies
artkidstudies
preppy-study


studynownotlater
studywithsavannah
succulentstudy


study-ings
somestudy
studylovely 

Dodatkowo tutaj jest lista z odnośnikami do różnych pomocnych w nauce linków: KLIK.

Nie wiem jak dla Was, ale dla mnie najbardziej motywujące są zdjecia tych wszystkich czytelnych, ładnych notatek, kolorowych zeszytów i czystych, ładnie urządzonych biurek. Chociaż otwartość umysłu na zasadzie "uczę się bo chcę, a nie dlatego że muszę" jest chyba najważniejszą rzeczą w tym wszystkim.

Mam nadzieję, że zaczerpnęliście trochę inspiracji. Do przeczytania! ♥

Ask ✩ Instagram


3 komentarze:

  1. Waśnie wczoraj oglądałam sobie stumbly i strasznie mnie one zmotywowały! ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie przekonuje mnie to O.o Największą motywację do nauki mam w głowie, bo robię to dla siebie.
    Szkoda, że został mi tylko rok studiów, a potem praca... lubię się uczyć :3

    OdpowiedzUsuń
  3. Stumblry to bardzo dobra motywacja do nauki. Mam takie wewnętrzne uczucie, że podziałało.✨

    OdpowiedzUsuń