02.10.2015

404 ERROR

  Cześć! ♥

  Na polskim rynku - na szczęście! - coraz więcej sklepów, które w swojej ofercie mają ubrania inspirowane wschodnią modą uliczną i Tumblrem. Sklepem, którym chcę się dzisiaj z Wami podzielić, jest 404 ERROR! ♥ W jego ofercie znajdziecie między innymi popularne już wszędzie koszulki z mlekiem czy japońskimi napisami.



Ja dostałam coś, co podobało mi się chyba najbardziej - przeuroczy liliowy crop top z napisem "whatever forever", czyli niezłe motto gdy nie chcemy się martwić niczym zbędnym.




Crop top wykonany jest z poliestru, ale jest super miękki w dotyku! Gdy go dostałam byłam tym naprawdę zaskoczona. Poza tym jest bardzo wygodny i asymetryczny; jego tył jest dłuższy.


Co prawda jest już jesień, ale myślę że crop top nadal może znaleźć zastosowanie; spodnie z wysokim stanem, sweterek i żaden jesienny wiatr nam niestraszny. Chociaż ja wolę jeszcze trochę poczekać aż wyzdrowieję...

Do sklepu codziennie dochodzą nowości, w ofercie mają również bluzy i naszyjniki, ale chyba ich t-shirty najbardziej mi się podobają. Jeśli się wahacie ze względu na cenę mogę Wam z całym serduchem powiedzieć, że jakość jest do niej adekwatna! FP sklepu: KLIK.

Zapraszam gorąco i dzięki za przeczytanie, miłego weekendu! ♥


Ask ✩ Instagram


2 komentarze:

  1. Jejku, jaką masz śliczną puci-puci buźkę na tym zdjęciu :3 Śliczny top, ale nie w moim stylu ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. Kupiłam kiedyś ubrania w tym sklepie i szczerze mówiąc byłam z nich nie za bardzo zadowolona. Po pierwsze bluzka którą kupiłam tam była za krótka i to prawie o 8 cm. Po drugie nadruk był zupełnie inny niż przedstawiony na zdjęciu. Po trzecie czekałam na paczkę o dwa tygodnie więcej niż zazwyczaj (wtedy czekało się na paczki sprowadzane dwa miesiące, nie wiem jak jest teraz). Co do zdjęć. Uważam że wyszłaś na nich uroczo. Bardzo uroczo. Masz bardzo ładną spódniczkę. Bardzo mi się podoba i mam zamiar kupić podobną.
    http://azjatyckaperfumeria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń