13.09.2015

[WeeklyFuko] #2 Dumb Dumb

  Cześć wszystkim!
Przez ostatni tydzień niewiele miałam czasu i weny na nowe posty, dlatego przepraszam za krótki zastój na blogu. Tymczasem przed wami już drugi post z serii Weekly Fuko, zapraszam do czytania!



Piosenki, których słuchałam najczęściej: Red Velvet - Dumb Dumb,  DAY6 - Congratulations

Obie piosenki są nowe i obie bardzo mi się podobają! Dumb Dumb ma ciekawe i wesołe brzmienie i słysząc ją od razu chce się tańczyć; piosenka świeżego niczym bułeczki zespołu DAY6 (spod skrzydeł JYP) podoba mi się głównie dlatego, że wokale są prześwietnie zharmonizowane.


Szminka Golden Rose z witaminą E, nr 127






(
normalnie nie wierzę, że nie mam zdjęcia tej szminki na ustach, ale zakualizuję to potem!)

  Tej szminki używałam w tym tygodniu najczęściej, dlatego ma dziś swoje honorowe miejsce w WF. Nie wiem tylko czy ja mam ostatnio za suche usta, czy to ona sprawia, że robią się nieco suche (mimo obecności witaminy E). Ale kolor jest cuuudowny!


Nieskromnie moje zdjęcie z Instagrama, bo pierwszy raz od dawna czułam się tak pozytywnie z rana.





  W czwartek byłam na konkursie z angielskiego, gdzie udało mi się mieć mały meet-up z Anglikami. Byłam zafascynowana, bo zawsze uważałam że angielski akcent jest brzydki, a tu proszę... Nawet nie było słychać kiedy przeklinali.

Do przeczytania~♥


Ask ✩ Instagram


1 komentarz:

  1. Mi też bardzo podobają się te piosenki. :)
    Z jednej strony Red Velvet i pozytywne Dumb dumb a z drugiej Day6 i Congratulations. Tej drugiej słuchałam praktycznie całymi dniami :)
    Ta szminka ma śliczny kolor ♡ jestem ciekawa jak prezentuje się na ustach więc czekam na zdjęcie :)

    OdpowiedzUsuń