06.09.2015

[WeeklyFuko] #1 Hate Sleeping Alone

  Cześć wszystkim!

Jak minął Wam pierwszy tydzień szkoły? Właściwie to były trzy dni, ale ja na przykład już na wstępie czuję się zapracowana, haha. Ciężko się przestawić z trybu wakacyjnego nic nierobienia na codzienną naukę i ćwiczenia...

W każdym razie, zaczynamy Weekly Fuko! 



Piosenka, której słuchałam najczęściej: Years & Years - Ties
Piosenka na noc: Drake - Hate Sleeping Alone

Kocham spać z muzyką, ale staram się od tego odzwyczaić, żeby nie ogłuchnąć i porządnie się wysypiać. Dlatego piosenka Drake'a ostatnio świetnie się nadaje, bo mimo wszystko nie jest aż tak wolna żebym przy niej zasnęła i spokojnie mogę potem zdjąć słuchawki bez uprzedniego prawie-zaśnięcia.



Masło do ciała Tutti Frutti, kiwi & karambola



Kocham ślicznie pachnące balsamy, mleczka i wszystkie inne produkty, dzięki którym można pachnieć i być gładkim. Ostatnio wybór padło na to masło. Bardzo podoba mi się fakt, że jego zapach nie znika zbyt szybko i gdy smaruję się nim rano, w szkole nadal czuję jego zapach!
Cena: ok. 12 zł


Bronzer "Sahara Sand" z Kobo & Róż z Wibo



Jak może zauważyliście na asku czy tu, zaczęłam zabawę z konturowaniem twarzy. Dlatego też, w tym tygodniu poeksperymentowałam z dwoma powyższymi kosmetykami - pierwszy raz używajac różu nie czułam się jak clown...
Bronzer: 20 zł
Róż: Kupiłam go dawno, ale wydaje mi się, że nie kosztował więcej niż 10 zł


To zdjęcie powstało, gdy robiłam zadania z chemii i jadłam, bo na dobrą sprawę nie potrafię się uczyć i w tym czasie nic nie pić albo jeść.


Serduszkowe truskawki to najlepsze truskawki.


Dzięki za przeczytanie i do następnego postu! ♥


Ask ✩ Instagram


6 komentarzy:

  1. Ooo ja też często zasypiam z muzyką, ale w większości aplikacji jest funkcja drzemka, którą nastawiam na pół godziny, podczas której (zazwyczaj :/ ) zasypiam ^-^ I nie muszę się martwić, że muzyka leci przez całą noc, kiedy ja śpię. :3
    Tak... Ja mimo tych trzech dni też jestem wykończona ;;;

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeju, to masełko <3 Wszyscy je bardzo chwalą ostatnio :3

    OdpowiedzUsuń
  3. Jejku, u mnie w szkole już zapiernicz i lekcje do 16:00. Piosenki i masełko ogarnę! Super post <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Masełko świetne używam od dawna. Ja również planuję zacząć przygodę z konturowaniem ale muszę poszukać jakiego ładnego brązera nie wiem bardziej wpadającego w beż, brąz a nie w pomarańcz ;/ Zdjęcie urocze c;

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam piosenke Years & Years - Ties :D a masełko do ciała faktycznie pięknie pachnie :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Haha, ja ostatnio kupiłam masło do ciała z tej samej firmy, tylko o innym zapachu :D Piosenki ogarnę, a co do ogólnego pomysłu z serią Weekly Fuko, to mnie się bardzo podoba, coś jak ulubieńcy tygodnia? :)

    OdpowiedzUsuń