01.09.2015

Seria: Weekly Fuko

  Cześć!
Mamy dziś pierwszego września - nowy rok szkolny i przy okazji urodziny mojego ultimate biasa (musiałam o tym wspomnieć, przepraszam). Jest to również dzień rozpoczęcia nowej serii na blogu! Pomysł na nazwę zaczerpnęłam z programu Weekly Idol, ale posty nie będą mieć z tym nic wspólnego.
Posty z serii Weekly Fuko będą pojawiać się co tydzień w niedzielę; będę w nich dzielić się z Wami moimi ulubionymi piosenkami w danym tygodniu, kosmetykami, zdjęciami - postaram się, by było różnorodnie! Szczególną uwagę chciałam poświęcić muzyce ze względu na to, że często pytacie mnie o to, czego ostatnio słucham.
Wyczekujcie pierwszego postu z Weekly Fuko już w tą niedzielę! ♥

Xoxo, Fuko


Ask ✩ Instagram


5 komentarzy:

  1. Świetny pomysł z tą serią, czekam na pierwszy post!
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny pomysł :) chętnie będę czytać oraz słuchać

    OdpowiedzUsuń