15.09.2015

[REVIEW] Bananowy krem do rąk Tony Moly

  Uważam, że zadbane dłonie powinny być wizytówką każdej kobiety, dlatego bardzo lubię ślicznie pachnące kremy do rąk. Nie używam ich nawet jakoś obsesyjnie, raczej kiedy mi się przypomni - co nie zmienia faktu, że bardzo je lubię i do tej pory moim ulubieńcem były te o zapachu czekolady.

  Ostatnio dostałam małą próbkę kremu do rąk z Tony Moly o zapachu bananowym, na Allegro pełno takich i te raczej na pewno podróbkami nie są, a jeśli nawet - to na szczęście koszt tylko kilku złotych.



  Krem ma dosyć zbitą konsystencję, nie 'leje' się po ręce i właściwie wygląda jak...zgnieciony banan...?


 Mimo to krem rozprowadza się bardzo fajnie i niemal natychmiast wchłania się w skórę! Nie pozostawia też tłustej warstwy.
Minusem dla mnie mimo wszystko był zapach. Tak jak kocham banany, tak to... chyba pozostanę przy ich jedzeniu.
Ręce były przyjemnie nawilżone przez całą resztę dnia! Ostatnio miałam je dosyć suche, więc efekt był dla mnie naprawdę zadowalający. Produkt bardzo fajnie je odżywia, chociaż zdecydowanie trzeba użyć go kilka razy, aby odczuć większą różnicę.

Krem w "full" wersji wygląda jak musztarda.


W przeciwieństwie do musztardy (a może i nie) ma 45 ml i kosztuje około 9$.

Krem polecam każdemu, kto lubi zapach bananów, bo działa bardzo fajnie! Mnie niestety zapach nie przekonał.

A Wy jaki krem do rąk polecacie? ♥


Ask ✩ Instagram


3 komentarze:

  1. Też nie przepadam za zapachem bananów TT
    Ja osobiście polecam krem do rąk firmy A'PIEU Shea Butter Hand Cream o zapachu róży, jest cudowny ♡

    OdpowiedzUsuń
  2. moim zdaniem firma evreé ma najlepsze kremy do rak, jakie kiedykolwiek mialam. szybko sie wchlaniaja, nawilzanie tez jest ekstra i praktycznie za kazdym razem, kiedy chce je kupic sa w promocji. zapach maja taki, coz, kosmetyczny, ale naprawde, naprawde polecam calym sercem.

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak dla mnir nie ma lepszego kremu niż Eveline z kozim mlekiem i wyt E. Taki w beżowej tubce. Rozjaśnia łapki,pięknie pachnie,wchłania się jak żel aloesowy-bez zadnej powłoczki. A co najważniejsze świetnie nawilża ;_; Cud nie krem,dzięki niemu prekonałam się do kremowania rąk

    OdpowiedzUsuń