28.09.2015

Jesienno-zimowa wishlista #6

  Jesień już się zaczęła a zima się zbliża, dlatego zaczęłam odczuwać ogromną potrzebę odczuwania ciepła i wyjątkowego komfortu. Nienawidzę jak jest zimno. Dlaczego? Rano wstajesz - ciemno, wracasz do domu - ciemno, w domu owijasz się w sto swetrów i par ciepłych skarpet, a w dłoniach trzymasz gorące kakao, herbatę czy kawę, żeby nie zapomnieć jak poruszać palcami. Odechciewa się wszystkiego, dlatego moja wishlista tyczy się rzeczy, które umilą trochę ten zimny czas!

♥ Gruby czarny/bordowy/różowy/szary sweter




Tutaj akurat sweter z SheIn: KLIK

Marzy mi się sweter, w którym będę mogła czuć się jak we własnym małym azylu, w którym mogłabym się schować i w którym będzie mi cieplutko. Koniecznie musi zakrywać tyłek, bo wtedy uroczo będzie wyglądał do legginsów (chociaż nie wiem, czy odważyłabym się przy -20 stopniach ubrać legginsy), no i przynajmniej siedzenie mi nie odmarznie. Te z SheIn są przeurocze ale nie wiem, czy nie pogrzebię najpierw w sieciówkach.

Jeansy z wysokim stanem


I to właśnie nie typowe jeansy z wysokim stanem. Ostatnio często widuję takie jak te wyżej na Tumblrze i nie mam pojęcia czym się różnią od tych spodni z H&M czy innych sklepów... może to po prostu ten kolor typowego jeansu? W każdym razie te bardzo mnie urzekły i mam nadzieję, że uda mi się takie upolować - jak na razie mam tylko jedną parę spodni z wysokim stanem i koniecznie potrzebuję więcej.


Spódniczka w szkocką kratkę


Spódniczka na kształt literki A, lekko rozkloszowana, taka typowo "szkolna". Jeśli chodzi o kolor, jak na złość nie mogę znaleźć takiego materiału jaki mi się marzy (to taki szaro-granatowy kolor z czerwono-białymi akcentami, widziałam dokładnie taką na jednym zdjęciu, ale zdecydowanie nie nadaje się do publikacji na blogu, ekhm...), bo już byłam skłonna sama sobie taką uszyć, tzn. u krawcowej, żeby nie było, że coś umiem i na dodatek jest to szycie. W każdym razie według mnie świetnie będzie wyglądać z jakimś sweterkiem i grubymi rajtuzkami.

Z poprzedniej wishlisty nie udało mi się spełnić jedynie roweru (który teraz nijak mi się nie przyda) i sukienki gyaru (jak wyżej), ale to nie znaczy, że w przyszłości nie będę na to polować.

A co jest Waszym must-have na tę jesień/zimę? ♥

Ask ✩ Instagram


9 komentarzy:

  1. Ja poluję na sweterek! One są wręcz przesłodkie! :D ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. Też marzą mi się jeansy z wysokim stanem (niby mam jedne, ale na pupie już się przecierają xD), nowy plecak i może air maxy, bo bardzo się męczę w zwyklych butach.

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam bardzo podobny bordowy sweter! Kupiłam w C&A (clockhouse), jest superwygodny, nie kurczy się po praniu. Polecam ^^

    OdpowiedzUsuń
  4. A ja już sweterek mam co oczywiście przeogromnie mnie cieszy. Jest wyjątkowo zimno jak na tę porę!

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie wiedziałam pod jakim postem powinnam się odezwać, więc piszę pod ostatnim wstawionym. Czytam Twojego bloga już dość długo i zdecydowanie jestem Twoją fanką. Chciałabym mieć w sobie tyle motywacji, samozaparcia i optymizmu co Ty. Mimo, że stawiam sobie czasem jakiś cel lub coś postanawiam, to nigdy nie udaje mi się tego trzymać. Marnuję ogromną ilość swojego czasu i nie robię nic produktywnego. To trochę przykre. Średnio dbam o siebie. Wiele razy "zaczynałam" dbanie o siebie, ale brak mi systematyczności, trzymania się czegoś przez dłuższy czas. Nie mam motywacji, żeby się zmienić. Dlatego bardzo Cię podziwiam za Twój tryb życia i optymizm.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za miłe słowa! Samozaparcie trzeba wyćwiczyć, nie przejmuj się tym że czasem sobie odpuścisz, po prostu się nie poddawaj i próbuj, aż za każdym razem coraz lepiej będzie Ci szło robienie tego, co sobie zaplanowałaś! ♥

      Usuń
    2. Na pewno się postaram. Dziękuję.❤

      Usuń
  6. Jejku ... już od dawna poluję na taką spódniczkę i nigdy nie mogę jej dorwać :'( Te sweterki też są przesłodkie ...ale moja szafa niestety pęka już od owych sweterków ^^

    lifeasuu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń