05.09.2015

[#6] Inspirujący Tumblr

  Za oknem ciągle szara pogoda, to pada, to zachmurzenie. Mam nadzieję, że zdjęcia z dzisiejszego postu rozświetlą wasz dzień chociaż w połowie tak, jak mi!


Uwielbiam takie połączenie sweterków ze spódnicami.







Ten widoczek to idealna wizja po szkole - herbatka lub kawa, wygodne łóżko i dobra książka, muzyka i odpoczynek.




Jestem zakochana w tych spodniach i, ekhm, w tym tyłku. Zdecydowanie chciałabym mieć taki ładny tyłek.
Torebka niżej to już całkiem mnie kupiła, szkoda, że ja nie mogę kupić jej.




Dziewczyna ze zdjęcia wyżej to, i dziwo, 21-letnia Rosjanka, której Instagrama znajdziecie tu, i która według mnie potrafi ubrać się naprawdę fajnie, więc polecam!



Piękna kolekcja butów. Gdybym mogła mieć chociaż połowę z tego, co na zdjęciu...


Co ze zdjęć wyżej najbardziej się Wam podoba? A może nic nie zwróciło waszej uwagi?

Miłego weekendu! ♥

Ask ✩ Instagram

6 komentarzy:

  1. Ze wszystkich zdjęć podoba mi się najbardziej ten gdzie są włosy posypane brokatem! Mogłabym tak chodzić na co dzień, serio XD

    OdpowiedzUsuń
  2. To łóżko i herbatka- marzenie ♡
    A makijaż jedno zdjęcie wyżej jest prześliczny ♡

    OdpowiedzUsuń
  3. Oh ten sweterek i spudniczka są prześliczne <3
    Muszę to mieć :D

    OdpowiedzUsuń
  4. piękne ciuszki <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Widzę dużo mojego ulubionego różu :3 ah i piłam tą pyszna lemoniadę ^^

    OdpowiedzUsuń