13.08.2015

[REVIEW] Etude House BB Cream Precious Mineral "Perfect Fit"

  Cześć wszystkim!

  Dziś przychodzę do Was z recenzją mojego nowego kremu BB. Poprzedni mi się skończył i uznałam, że czas na jakąś nowość! Zwłaszcza, że niestety zależało mi na lepszym kryciu, ponieważ krem ze Skin79 nie zadawalał mnie pod tym kątem wystarczająco.

  Krem zamówiłam z kpoptown i przyszedł do mnie po około 2 tygodniach, czyli jak zwykle. Ma pojemność 60 gramów, czyli o dwadzieścia wiecej niż mój poprzedni - który wytrwał ze mną 2 lata!


  Zamówiłam najjaśniejszy odcień kremu (light beige), ponieważ moja buzia jest raczej dosyć blada.



Krem - jak każdy inny krem BB - ma za zadanie przeciwdziałać starzeniu skóry, wyrównywać koloryt cery, rozjaśniać ją, chronić przed słońcem i cieniami (np. pod oczami). Posiada SPF30 i PA++. PA ma za zadanie ochronić naszą skórę przed najgroźniejszym promieniowaniem - UVA.


Zdziwił mnie fakt aplikacji kremu - myślałam, że będzie normalnie wyciskany z tubki, a on, tak samo jak mój poprzedni, posiada pompkę! Miękkie opakowanie jednak zdecydowanie ułatwi aplikację, gdy będzie mi się kończył i będę mogła go "wycisnąć" z tubki.



Tak kolor prezentuje się na ręce:


Ma lepszą konsystencję niż mój poprzedni krem BB - nieco bardziej lejacą, więc łatwiej się go nakłada nawet wtedy, gdy skóra nie jest idealnie nawilżona (kto zna uczucie 'wsiąkania' kremu nawilżającego w twarz ręka do góry).


Mam sporo piegów, a tu jak widać krem całkiem ładnie je kryje! Co prawda użyłam bazy, ale ona niewiele w tym wypadku zmienia. Mogę więc śmiało stwierdzić, że krycie ma całkiem niezłe - na pewno lepsze, niż ten ze Skin79. Trzeba jednak uważać, bo lepsze krycie może wiązać się z łatwiejszym efektem maski czy "ciasta", co będzie wyglądać naprawdę koszmarnie; mówi się nawet, że to "krem dla zaawansowanych" - ze względu na to, jak i ze względu na blask jaki daje (chociaż według mnie buźka wcale nie świeci się po nim aż tak).

Plusy kremu:
♥ Cena
Kosztował mnie niecałe 12$ (niestety nie licząc przesyłki...)
Krycie
Wyrównuje koloryt cery, ładnie się z nią stapia i ma całkiem niezłe krycie.
♥ Zapach
Krem ładnie pachnie, a ładnie pachnące kosmetyki to fajne kosmetyki!
♥ Aplikacja
Krem posiada wygodną pompkę, a całe opakowanie jest miękkie i wygodne w użyciu.
♥ Pojemność
60 gramów tak naprawdę potrafi starczyć na bardzo dużo, ponieważ kremu nakładamy dosłownie wielkości ziarnka grochu.

Minusy:
- Blask
Dla niektórych (dla mnie na szczęście nie) świecąca cera to zmora, a ten krem - jak wiele innych BB - raczej jej nam nie zmatowi.
- Trzeba uważać by nie przesadzić
Wystarczy ociupinka za dużo kremu, aby na twarzy stworzyła się maska, ciasto, czy jakie tam określenie wolicie.

Dodatkowo chciałam podzielić się z Wami zdjęciem bez żadnych przeróbek - aby pokazać dokładny efekt kremu (użytego na bazę), jak i udowodnić, że nikt nie jest idealny (normalnie obrabiam zdjęcia w celach estetycznych, nie wstydzę się tego i przyznaję). Postanowiłam to zrobić dlatego, że często dostaję wiadomości "Jak to robisz, że masz cerę jak Koreanki?" podczas gdy ani ja, ani nawet wiele tych Koreanek, nie mamy takiej cudnej cery.
Także oto zdjęcie z mojego pierwszego użycia tego kremu BB! Można nawet zauważyć, że ja nie uważałam i mam ciasto zamiast makijażu koło brwi (hehe).


Na koniec, czas na ogłoszenie zwycięzców mojego giveaway'a! Postanowiłam napisać to na końcu zwykłego postu aby przekonać się, czy osoby uczestniczące faktycznie mnie śledzą.

Zwyciężają:
- Mika Shimizu
- Nadia


Gratuluję! Skontaktuję się z Wami e-mailowo, a na odpowiedź czekam do niedzieli!

Miłego dnia ♥

6 komentarzy:

  1. Kończy mi się mój bb i myślałam nad kupieniem jakiegoś koreańskiego, dzięki Tobie już wiem jaki to będzie!
    Gratuluję zwycięzcom! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mimo braku przeróbek i tak jesteś śliczna! Myślałam właśnie nad zamówieniem kremu BB, ale niestety moja cera ma skłonności do niedoskonałości, więc nie wiem czy błyszczący by dobrze wyglądał, ale się nad nim zastanowię!
    Gratuluję zwycięzcom! 💗

    enubinnie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam ten sam krem BB i jestem z niego mega zadowolona :)
    Gratulacje dla zwyciężczyń c:

    OdpowiedzUsuń
  4. O jejku *^* Udało mi się <3 Jak się cieszę :3
    Jeszcze nigdy mi się nie udało niczego wygrać, ale cieszę się, że to właśnie u Ciebie Fuko mi się poszczęściło :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Krem całkiem nieźle się zapowiada, muszę przyznać, że naprawdę ładnie wygląda na buzi!
    Miłego użytkowania Fukoś~
    No i gratulacje dla zwyciężczyń! ^^''

    OdpowiedzUsuń