20.08.2015

[REVIEW] Etude House baza Baby Choux



  Dziś mam dla Was recenzję bazy Baby Choux, której używałam pod mój krem BB w ostatniej recenzji. Wybrałam kolor berry, ponieważ najbardziej odpowiada moim preferencjom. Odcień berry jest najlepszy do skóry o żółtawym, zielonkawym, niezdrowym kolorycie, a ja niestety często "cierpię" na zmęczoną buzię. Tubka ma 35 gramów.

Baza wystepuję również w kolorze mint i peach - ten pierwszy jest dla osób z zaczerwieniami, a peach - dla osób o ciepłym kolorze skóry i żółtym podtonie. 



  Kolor bazy jest różowawy, chociaż na zdjęciu tego tak nie widać.
 Produkt posiada SPF33 i PA++ czyli znów mamy ochronę przed słońcem i niebezpeicznym promieniowaniem!



  Baza - jak na bazę - daje całkiem niezłe krycie, co widać na powyższych zdjęciach - myślę, że spokojnie możnaby nakładać ją zamiast kremu BB czy podkładu, jeśli tylko się ją lekko przypudruje. Trzeba uważać z jej ilością, bo inaczej będziemy wyglądać jak duch. Baza rozprowadza się fajnie i ładnie pachnie.

Plusy:
♥ Ładny zapach
♥ Cena (zapłaciłam niecałe 10$)
♥ Nałożona pod krem BB daje efekt niemal idealnej cery
♥ Ładnie rozświetla (tak jak jest w zamyśle)
♥ Pomaga makijażowi dłużej się utrzymać

Minusy:
- Może nie nadawać się na suchą lub problematyczną skórę
- Może sprawić, że suche miejsca będą bardziej widoczne

Od dłuższego czasu marzyła mi się baza pod makijaż i z tej jestem jak na razie zadowolona. Jestem ciekawa na jaki okres czasu mi starczy - mam nadzieję, że jak najdłużej.

A wy macie do polecenia jakieś bazy pod makijaż? ♥

3 komentarze:

  1. Ja używam podkładu 3 w 1, mam bazę, podkład i korektor. Fajny sposób na zaoszczędzenie czasu i pieniędzy (♥ω♥ ) ~♪.
    Azjatyckie kosmetyki mają zawsze takie prześliczne opakowania ٩(♡ε♡ )۶.

    OdpowiedzUsuń
  2. Gdzie można zamówić tą bazę ? *,* Bo chyba się skuszę ^^


    http://lifeasuu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń