30.08.2015

OOTD: Fluffy heaven

 Hej hej!

  Mając przed sobą wizję spóźnienia się na spotkanie z dziewczyną, która kupowała ode mnie książki do szkoły, szybko wyciągnęłam z szafy "cokolwiek", ale wyszło tak, że jednak się postarałam i czułam się jak milion dolców. Nawet się pomalowałam, a do tego jestem ostatnio bardzo leniwa... Dlatego mimo braku ładniejszych zdjęć, chciałam podzielić się z Wami tym lookiem!







Buty i body: H&M
Spodnie: Tally Weijl
Sweterek: House

Przy okazji wybrałam się na małe zakupy i w końcu kupiłam pędzel do brązera/różu z Hakuro (nr H24), sportową spódniczkę i sportowy stanik. Taki mały sposób na odsunięcie wizji nadchodzącnych obowiązków... (╯3╰)



A jak Wam mija niemal ostatni dzień wakacji? ♥

Ask ✩ Instagram


14 komentarzy:

  1. Super look. Niczym tumblr girl^^

    OdpowiedzUsuń
  2. Osobiście stylizacja mi się nie podoba.
    Ubrania nie pasują do siebie kolorystycznie. Sweterek jest delikatnie różowy, a bluzka nie dość że wzorzysta to jeszcze wyraziście fioletowa. Porozcinane spodnie też są nietrafionym pomysłem. O butach już nie wspomnę ( no błagam, do outfitu gdzie przeważają jasne kolory - czarne koturny?! ). Generalnie wychodzi na to, że człowiek nie wie na co patrzeć - na bluzkę z mnóstwem Garfieldów, futrzasty sweterek, pocięte spodnie czy może czarne jak noc buciska. No cóż, czasem ubieranie randomowych rzeczy z szafy nie jest najlepszym pomysłem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Doceniam konstruktywną krytykę :) Chociaż uważam, że gdyby podpiąć stylizację pod aomoji kei, to nie możnaby patrzeć na nią pod takim kątem.
      Kłóciłabym się jedynie na temat opinii butów tylko ze względu na to, że uważam, że to dobrze kontrastuje i dzięki temu stylizacja nie jest mdlisto-pastelowa, no ale - jak kto uważa!

      Usuń
    2. Doceniam, że przyjmujesz krytykę, a nie rzucasz się jak niektórzy :) To dorosłe podejście do obiektywnej oceny i świadczy o dojrzałości blogera.
      Co do butów jednak nie potrafię się przekonać, bo temu outfitowi właśnie wyszłoby na dobre pójście w taki pastelowy deseń (nie można mówić tu przecież o żadnej mdlistości, nie przy bluzce). Kontrast owszem by był, gdybyś była ubrana na przykład cała na biało. A tu jest tylko takie nieprzyjemne 'trach'~

      Usuń
    3. Dziękuję!
      Wezmę to sobie do serca~

      Usuń
  3. Za każdym razem kiedy wstawiasz jakieś swoje zdjęcia zaczynam fangirlować ;w;
    Sweterek jest na prawdę świetny!

    OdpowiedzUsuń
  4. Masz supi figurę, zawsze ją podziwiam. ;w;
    Moja tapeta dosłownie ze mnie spływa przy takich upałach, więc moja cera również odpoczywa od kosmetyków.~ :3

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja bym te spodnie zamieniła na boyfriendy, ale tak ogólnie to wygląda super :) A pędzle HAKURO polecam, mam trzy i nie narzekam, sprawują się świetnie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Oddaj mi te buty \(;U;)/
    Są takie śliczne. Szkoda że nie są białe, bardziej pasowały by ci do stylizacji.
    http://azjatyckaperfumeria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Pozdrawia studentka, która ma jeszcze miesiąc wakacji :D ciekawe zestawienie ubrań, spodnie świetne, ale nie wiem, czy mi by takie pasowały. Uwielbiam tego typu sweterki :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładnie wyglądałaś ^^ i mam ten sam pędzelek :3

    OdpowiedzUsuń