02.08.2015

Moi biasi, czyli kto rujnuje mi życie

  Było sporo chętnych na post o moich k-popowych biasach, więc postanowiłam go zrealizować. Zamieszczę tutaj biasów, którzy są dla mnie najważniejsi - jestem raczej osobą, która nie szuka sobie biasa w każdym zespole; muszę kogoś za coś polubić, aby móc w ogóle myśleć nad biasowaniem go.
  Poniżej więc dzielę się z wami osobami, które rujnują mi życie.


Ultimate Bias: Jungkook (BTS) 
            (w tle fanfary i oklaski)

Jungkook mianem mojego ub "szczyci" się już od Nowego Roku. To dzięki niemu zdecydowałam się trzymać muzyki i swoich marzeń, to on dawał motywację, gdy chciałam się poddać. Możnaby powiedzieć, że to dzięki niemu rok temu udało mi się wystąpić z tekstem własnego autorstwa, a pół roku później powróciłam na chór.
Zawsze myśl, że osiągnął tyle w takim wieku daje mi kopa motywacji i siłę do walki o siebie.













Taemin (SHINee)
Taemin był moim ultimate przed Jungkookiem przez dobre ponad 3 lata. To, że spadł z tego miejsca nie znaczy jednak, że już nie jest moim biasem. SHINee to jeden z moich ulubionych zespołów, więc i Taemin nadal pozostaje moim ulubieńcem. To on zaszczepił we mnie miłość do tańca - kiedyś go nienawidziłam. Poza tym wiadomo, 13-letnia Fuko poleciała na uroczą buźkę i ładny głos.



L.Joe (Teen Top)
Byunghun wpadł mi w oko już jak tylko zapoznałam się z Teen Top - było to wtedy, gdy wydali teledysk do "Crazy". Bardzo spodobał mi się jego rap i tak już się przyjęło, że jego polubiłam najbardziej.


Kyunhyun (Super Junior)

Kyuhyun, jak większość, urzekł mnie swoim głosem i byciem troll maknae. Ma świetne poczucie humoru i wzruszyła mnie jego historia zwiazana ze śpiewaniem, kiedy to od jednej operacji zależało, czy będzie mógł śpiewać, a jego ojciec powiedział do lekarza, że jeśli jego syn nie będzie mógł śpiewać, to nie ma dla niego innego sensu w życiu.



Sunny (SNSD)

Sunny jest jedną z osób, dzieki której w ogóle zostałam wprowadzona w k-pop. Pewnego dnia zobaczyłam jej zdjęcie na fotoblogu i uznałam, że jest przesłodka. Spodobała mi się też jej barwa głosu, więc w tym zespole padło na nią i do tej pory jest moją ulubienicą w zespole.



Bom (2NE1)

Bom to druga osoba, dzięki której zagłębiłam się w k-pop. Moją uwagę przykuła swoim wyglądem w "Can't Nobody" - uznałam, że ma niesamowite włosy i piękny makijaż. Jej głos też mi się podoba, chociaż często spotykam się z komentarzami, że ma złą technikę wokalną.



Ailee

Ailee to jedna z tych najbardziej "ludzkich" idoli - wychowana w Ameryce, otwarcie mówi o wielu rzeczach. Poza tym bardzo lubię jej poczucie humoru i dystans do siebie, a jej głos jest jednym z najmocniejszych i najpiekniejszych jakie słyszałam!



Jung Joon Young


Jeśli chodzi o Joonyounga, zakochałam się w jego niskim głosie. Z czasem okazało się, że ma też niesamowite poczucie humoru i jest pozytywnie głupi, więc dobrze wybrałam, że tak powiem. Poza tym bardzo lubię jego muzykę. Niestety nadal nie wybaczam mu ścięcia włosów na jeżyka.



Inni biasi:
Jinyoung (B1A4) | Yuna (AOA) | Bora (Sistar) | Zion.T | Boram (T-Ara) | Dongho (były członek U-Kiss) | Sojin (Girl's Day) |

Bonus:


Bias list Wrecker: Min Suga (BTS)

Nie zrozumcie mnie źle. To nie tak, że przez Sugę mam dylemat z biasami w BTS. Po prostu Yoongi jest tak niesamowity, że potrzebuje specjalnego miejsca jako bias list wrecker. Dlaczego?
Yoongi to niesamowity muzyk. Będąc właściwie w moim wieku wyjechał na prawie drugi koniec Korei, aby spełniać swoje marzenia - wbrew swoim rodzicom, ledwo mając pieniądze na czynsz, wiążąc koniec z końcem, ale w końcu podołał. Kocha tworzyć muzykę i wkłada w to całe swoje serce, dlatego myślę, że nawet jeśli ma się innego biasa w BTS (chociaż większość ma to co ja, i tak naprawdę biasuje cały zespół...), to Min Sugę zdecydowanie trzeba szanować. Bardzo szanować. Wiem, wiem - każdy zasługuje na szacunek, ale nie o takim tutaj mówię! Mam nadzieję, że wiecie o co mi chodzi.










A kim są Wasi najwięksi biasi? Jeśli nie słuchacie k-popu, podzielcie się swoimi ulubieńcami z jakiegokolwiek gatunku muzyki! 


 INSTAGRAM ☆ ASK



13 komentarzy:

  1. UB to Tao <3 ale Min Suga zajmuje to samo miejsce co na Twojej bias liście XD

    OdpowiedzUsuń
  2. Moim Ultimate jest Sungjong z Infinite, zawsze jak mam jakiś gorszy dzień to oglądam sobie na yt filmiki z nim i od razu wraca uśmiech. Pozostali to:
    Yoona z SNSD i Namjoo z Apink :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Byun Baekhyun bo tak. :-( Ja nie wiem, nie wiem jakim prawem on istnieje i chodzi po tym świecie, ale jest, i kocham go calutkim serduszkiem.

    OdpowiedzUsuń
  4. Moim UB jest Daesung <3 i mam to gdzieś, że niektórzy uważają, że jest brzydki >.> dla mnie jest na prawdę przystojny :3

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  7. Moim UB od początku przygody z k-pop'em został Tao z EXO~
    Przyciągnął moją uwagę swoją innością, wyjątkowością, a nawet tą nadmierną tchórzliwością i swoim nadzwyczaj "dziewczęcym" zachowaniem!

    Poza tym biasuję każdego członka EXO, obecnie prawie wszystkich członków SHINee (tak, nadal mam problem z wyborem), 3 chłopaków z BIGBANG (tak, naprawdę mam problem z wyborem kogokolwiek), Jin'a z BTS, Jackson'a z GOT7, Ryeowook'a z Super Junior oraz Amber z f(x)~

    Bardzo przepraszam za te usunięte komentarze, ale zawsze o kimś zapominałam!
    (gdyby mnie to jeszcze dziwiło, he)

    OdpowiedzUsuń
  8. JongHyun z Szajni jest podstawą do wyższej matematyki.

    OdpowiedzUsuń
  9. V z BTS jest moim UB po wielu walkach z GD i Daesungiem (bo kiedyś miało się swoją "Świętą" Trójcę), ale ostatecznie tylko on jest moim ultimejtem <3 Jego uśmiech i zachowania mnie rozbrajają za każdym razem, jak na niego patrzę. No i jego alientowatość. Swój do swego ciągnie ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Poza tym, biasuję całe BTS, bo czemu nie? xD Każdy z nich jest wyjątkowy ^^ A potem lecą inne zespoły ~

      Usuń
  10. Moim UB jest Sehun :D Po za nim biasuję Kaia (EXO), V (BTS) i Kystal (f(x)) :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Mój UB to także Jeongkok. Biasów mam dużo, ale biasuję cholernie całe BTS, gdzie (prócz JK) najbardziej V, Jimina, J-Hopa i Suge.
    Świetny wpis.

    OdpowiedzUsuń
  12. Chyba mało znajdzie się osób które lubiłyby w BTS tylko jednego członka ^^
    Jak już ich poznasz to pokochasz ich wszystkich bez wyjątków :D ( tak było w moim przypadku)

    OdpowiedzUsuń