10.08.2015

Inspiracje na rok szkolny

  Myślę, że teraz, w prawie połowie sierpnia, wiele z nas powoli zaczyna się szykować na rok szkolny. Sama czasami mam tak, że bardzo chcę wrócić do szkoły, ale teraz - wiedząc, ile pracy mnie czeka, najchętniej nigdy nie postawiłabym tam lakierka.
  Dlatego postanowiłam zrobić dziś małą inspirację na rok szkolny! Kogo nie zachęcą ładne zeszyty i świeża garderoba? Uważam, że takie rzeczy naprawdę potrafią umilić czas w szkole.




















Trochę ubrań!








Takie plecaczki można kupić tu.







Mam nadzieję, że ten rok szkolny będzie dla Was przyjemniejszy niż poprzedni!
Życzę wszystkim motywacji~♥


6 komentarzy:

  1. Ojejku, wszystko jest tak bardzo urocze *-*

    OdpowiedzUsuń
  2. Te czarne spódnice (w kratę i w paski) są genialne!

    OdpowiedzUsuń
  3. Jejku *.* Cudna jest ta bluza w jajka
    Chcę na nią namiary <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Fuko, wiem, że nie na temat, ale mam pytanie, czy stroną graficzną twojego bloga zajmujesz się sama, czy ktoś ci pomaga?

    OdpowiedzUsuń
  5. oesu, te plecaczki, te kjutuśne rzeczy, tyle cukru & pudru w jednym, że aż się rozpływam ;;;;;;;;;;;;;;;;

    OdpowiedzUsuń