05.08.2015

[GIVEAWAY] 2 lata bloga!


Cześć wszystkim!
  Po dwóch latach nadszedł czas na pierwszy giveaway na tym blogu. Jest skromny, ale uznałam że chociaż w ten sposób chcę podziękować Wam za ten wspólny czas! Zwycięzców będzie dwóch, a do wygrania jest próbka maseczki na noc z Etude House, uroczy notesiksłuchawki z uchwytem w kształcie króliczka oraz promocja Waszego bloga/IG przeze mnie na moim IG (do wyboru). Tutaj możecie przeczytać, jakie właściwości ma maseczka do twarzy i jak jej używać. Zapraszam do udziału!

Co należy zrobić?

1) Zaobserwować mojego bloga i napisać w komentarzu (nie z anonima!) swój e-mail
2) Dodatkową szansą jest follow na moim IG - wtedy w komentarzu piszecie także swoją nazwę użytkownika

Giveaway kończy się 13 sierpnia; swój udział można zgłaszać do 12 sierpnia do 23:59. Zwycięzcy będą wybierani losowo i powiadomię ich o tym na podanym w komentarzu mailu (oraz na blogu). Jeśli osoba nie odpowie w ciągu 2 dni (do niedzieli) z podaniem adresu, wtedy wybiorę innego zwycięzcę.

Powodzenia! ♥


101 komentarzy:

  1. a.pawelczykk@gmail.com
    ig: @irysekk
    ♡♥♡
    Nie mogę uwierzyć, że to już dwa lata. Obserwuję Cię praktycznie od początku (wcześniej po tajniacku, teraz z bloga ^^).
    Obyś wytrwała jak najdłużej! :3 ♡♥♡

    OdpowiedzUsuń
  2. Hej!
    e-mail to; julabratka777@gmail.com
    IG; sleepyhead20593
    Pozdrawiam, Fuko <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja jestem z tobą już rok i trochę ^.^
    e-mail: edytka28102000@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Czytam Cię równo 18 miesięcy. Jeju jak ten czas leci. 💖😊
    Może mi się uda (ekhem tak tak) 😂
    martuuxox@gmail.com
    IG: murcix

    OdpowiedzUsuń
  5. konik.maja@wp.pl
    IG: maiikali
    Pozdrawiam i czekam na kolejny wpis. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak czas szybko leci, dopiero co zaczynałaś ;; <3
    dancing.cookie2000@gmail.com
    IG ~ enubinnie

    OdpowiedzUsuń
  7. chaerin262@gmail.com
    IG: ukwon_si
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Czytam cię prawie od początku (jeszcze kiedyś po bez obserwowania bo konta nie miałam) jak ten czas leci :)
    yoonax123@gmail.com
    IG: yoonaax

    OdpowiedzUsuń
  9. Czekam na kolejny wpis *^*
    E-mail: pati5237@o2.pl
    IG: mangus.bane

    OdpowiedzUsuń
  10. Kochana Fuko!
    Czytam twojego bloga od dłuższego czasu. Szybko to zleciało^^
    e-mail: weronika6819@gmail.com
    IG: bubble_miko

    OdpowiedzUsuń
  11. E-mail: michalska.maja@wp.pl
    IG: kimucci
    ♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  12. e-mail ; bella0320@interia.pl
    ig; patrycja_juliaa
    pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  13. Jak widać do tej pory świetnie sobie dajesz radę, strasznie szybko zleciały te dwa lata~ ❤

    E-mail: sebooty@o2.pl
    Instagram: bringmethetao

    OdpowiedzUsuń
  14. E-mail: mrunioana@gmail.com
    IG: celepretty_bae
    Pozdrawiam c: ♥

    OdpowiedzUsuń
  15. E-mail - meo.pink.hair@gmail.com
    Instagram - @xiaxiuxii
    Pozdrawiam i czekam na następny wpis (*≧ω≦*)

    OdpowiedzUsuń
  16. email : orginal.haik@gmail.com
    ig : m.haik

    "Nie bądź uwięziony w marzeniu kogoś innego"
    ~jungkook

    OdpowiedzUsuń
  17. email: meimisaki05@gmail.com
    Pozdrawiam ≧ω≦

    OdpowiedzUsuń
  18. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  19. Czeeeść! ^-^
    julek.czerniak@gmail.com
    ig: hyashi_
    Pamiętam, gdy znalazłam Cię na ask'u i zachwycałam się Twoim uroczym wyglądem.
    Kilka dni później zaczęłam czytać Twojego bloga, który jest równie uroczy.
    Powodzenia w dalszym pisaniu!

    OdpowiedzUsuń
  20. Czytam cię gdzieś od połowy 2014, nie mogę uwierzyć, że to już dwa lata, odkąd założyłaś bloga! :D
    Nie mam szczęścia w takich rzeczach, jak giveaway, ale może mi się uda^^
    Mój e-mail: Juliette0068@gmail.com
    IG: Juliette0068

    OdpowiedzUsuń
  21. E-mail: leeseungmilee@gmail.com >.<
    IG: p_kookie

    OdpowiedzUsuń
  22. E-mail: levymcgarden.levy@gmail.com
    Ig:zero_gravity06

    OdpowiedzUsuń
  23. ig: vici3ux
    mail: teatoxicwitch@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  24. kapustavonsalata@gmail.com
    IG: zophiexx

    OdpowiedzUsuń
  25. E-mail: ankaa98013@gmail.com
    IG: @vaanityx (obserwuję Cię praktycznie od samego początku, więc będzie w obserwowanych najprawdopodobniej niżej)

    OdpowiedzUsuń
  26. E-mail: kasiulec@onet.com.pl
    IG: aikooochan

    OdpowiedzUsuń
  27. email: wiktoria.dziegala@gmail.com
    ig: jiyeon.599

    OdpowiedzUsuń
  28. Akurat kiedy moje słuchawki zakończyły swój żywot :')
    E-mail: lovelymusicmonster105@gmail.com
    Instagram: ksieznjiczq
    Ps. Cudny blog fukoś ♥

    OdpowiedzUsuń
  29. pierwiosneek@wp.pl
    Obserwuję Cię na ig od początku, wiec no ❤
    IG: @nakuhin

    OdpowiedzUsuń
  30. świetny blog Fukoś, czytam go od dawna, jesteś moją inspiracją ♥
    pozdrawiam serdecznie ^^
    klaudia_10137@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  31. <3 Email: misaki_san@poczta.onet.pl
    ig: mikaa_chann <3

    OdpowiedzUsuń
  32. Jejku, jak to szybko zleciało *.*
    Email: jakubowskaola28@gmail.com
    ig: sayu_yoko
    ��

    OdpowiedzUsuń
  33. Aww!
    Email: nunu.shintarou@gmail.com
    IG:rat.race

    OdpowiedzUsuń
  34. email : eliasoliwia@yahoo.pl
    <3 ( ͡° ͜ʖ ͡°)

    OdpowiedzUsuń
  35. Email: condemned145@wp.pl
    IG : lovely_condemned
    Pozdro ^^

    OdpowiedzUsuń
  36. Email: arekkusu.satake@gmail.com
    IG: aleksandra_x0x0

    OdpowiedzUsuń
  37. I wybacz, ale nie wiem czemu nie chce mnie przelogować na ten e-mail co podałam wyżej ._.

    OdpowiedzUsuń
  38. ~ email: real_okk@wp.pl
    ~ IG: real_okk

    <3

    OdpowiedzUsuń
  39. Jeju dwa lat? a ja jestem tu tylko rok! ale i tak super! :)
    Wiktoria5321@interia.pl
    @viki_ghoul

    OdpowiedzUsuń
  40. email: mixmosseced@gmail.com
    Obserwuję Cię również na Ig jako "Wenlerim"

    OdpowiedzUsuń
  41. SwagUnicorn@o2.pl
    Ig: eoduun_tokki
    Miłego dnia~ ❤

    OdpowiedzUsuń
  42. Ig: xxamelkaxx
    musskablogowo3456@gmail.com

    Miłego dnia życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  43. Email: hyebin.park50@gmail.com
    Ig: luv_bae_bae

    ~♥

    OdpowiedzUsuń
  44. ainah.waclawek@gmail.com
    Ig: instahipcio ^^

    OdpowiedzUsuń
  45. Wow serio aż tyle czasu już minęło? Gratulacje
    Juliaprzetacznik@Gmail.com
    Ig: Barbie_Tokki

    OdpowiedzUsuń
  46. Ja pamiętam jak rok temu znalazłam Cię przez PUG'a.Uwielbiam czytać Twój blog,codziennie sprawdzam czy napisałaś coś owego. Z reguły nie biorę udziału w czymś takim jak giveaway,ale w tym chętnie wezmę udział(wydaje mi się,że tylko dlatego,że to Ty go robisz).
    mail:lee.mint.park@gmail.com
    ig:blueberrynikki

    OdpowiedzUsuń
  47. Czas strasznie szybko leci... zdecydowanie zbyt szybko ;c
    email: aki.hirose@onet.pl
    ig: chichotkota
    Miłych Wakacji *-*

    OdpowiedzUsuń
  48. email : Lissa423@interia.pl
    ig : liczi_fidzi

    OdpowiedzUsuń
  49. e-mail: akiiko@wp.pl
    IG: aceprince_
    ~~

    OdpowiedzUsuń
  50. Zgłaszam się!
    Obserwuję jako: ma ra
    E-mail: mara180893@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  51. kimikoo@onet.pl
    Ig: buminnie_
    ❤️❤️

    OdpowiedzUsuń
  52. wajlet.blog@wp.pl
    Na IG obserwuję jako: @hemolakria
    ♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  53. Twój blog to jeden z moich ulubionych ♡♡
    mino.chan@interia.pl
    IG: chim_maiden

    OdpowiedzUsuń
  54. Masz cudownego bloga,uwielbiam go czytać <3
    kristen3210@interia.pl
    ig: aniabartosz

    OdpowiedzUsuń
  55. Wciągnęłaś mnie w tego bloga głównie przez wpisy o BTS. Przeczytałam o nich wszystko co zamieściłaś i się cieszę. Fajny blog ^^
    e-mail: izyzan@gmail.com
    ig: viii_alien

    OdpowiedzUsuń
  56. Jeju kocham twojego bloga jestem z tobą od początku i nadal w to nie wierze *.*
    e-mail: ada.helpa@o2.pl
    Ig: theaduu

    OdpowiedzUsuń
  57. pigwa39@gmail.com
    ig: watashiwapatrycja

    OdpowiedzUsuń
  58. Prowadzisz świetnego bloga. Dzięki tobie jestem ulzzang i słucham k-pop'u.
    Nigdy nie wygrywam w konkursach ale wiem że trzeba walczyć.!
    Mnie pewnie już znasz bo odkupiłam od Ciebie sukienkę na vinted. XD
    Pozdrowionka ♥

    e-mail: Vivra66@interia.pl
    ig: Vivra66

    OdpowiedzUsuń
  59. Obserwuję jako Catilla Beatiful
    e-mail: catillabeatiful@gmail.com
    ig: aliss_sweet_monster

    OdpowiedzUsuń
  60. e-mail: leejuliettejulia@gmail.com / ig: oshxzue ✨

    OdpowiedzUsuń
  61. email: choimaimaja@gmail.com
    Ig: -

    OdpowiedzUsuń
  62. e-mail : juliajeszawicz@gmail.com
    instagram : bbybaekhyunie

    OdpowiedzUsuń
  63. Email: milena.rozlucka@gmail.com
    Instagram: 02.171

    ♡♡♡

    OdpowiedzUsuń
  64. e-mail: jparmiahamsti@gmail.com
    ig: haamster_

    OdpowiedzUsuń
  65. e-mail: goralska1a@wp.pl
    ig: gorinna_
    <3

    OdpowiedzUsuń
  66. e-mail: wera1999@spoko.pl
    ig: pixiedrugz

    Jeju Fuko, gratulacje!
    Jestem z Tobą juz od dłuższego czasu, ale jakoś nigdy nie mogłam zabrać się za komentarz;(
    Kolejnych 2 lat i jeszcze dłużej ♥
    + moje konto to Veronica Payne, bo nie ogarniam google ;;

    OdpowiedzUsuń
  67. sandraa-99@wp.pl

    nie bd pisać tutaj jak bardzo cię kocham i się tb inspiruje, gdyż napisałam to pare razy u cb na ask'u i db o tym wiesz ・ω・(geniusz ze mnie znów ci to napisałam) ¬_¬

    OdpowiedzUsuń
  68. E-mail: ichigo_miruku@poczta.onet.pl
    ig: shixlh

    Gratuluję 2 lat! c:

    OdpowiedzUsuń
  69. e-mail: hotaru-tome@wp.pl
    ig: hayanxnabi

    Gratuluje 2 lat! I życzę kolejnych dwóch, a nawet więcej! ^^

    OdpowiedzUsuń
  70. Czytam Cię już ponad pół roku i zawsze mnie inspirujesz. Życzę Ci kolejnych lat na blogu :-)
    Email: juliaskolmowska.vanilla@email.com
    IG: kim_sassy_julia

    OdpowiedzUsuń
  71. - lewciaa97@gmail.com
    - ig: chatcahierrose
    Pozdrawiam! ♥

    OdpowiedzUsuń
  72. eleonor.mitch@gmail.com
    ig: olsonikxx~

    :))

    OdpowiedzUsuń
  73. Fukosiu gratuluję! Ja swoją przygodę z blogowaniem zaczęłam od niedawna. Czytam twojego bloga od kilku miesięcy i każdy nowy post sprawia mi ogromną radość :) (mam czasami takie fazy, że wchodzę kilka razy dziennie, żeby sprawdzić czy pojawiło się coś nowego). Życzę Ci dużo przyjemności z blogowania, szczęścia i Jungkooka.

    OdpowiedzUsuń
  74. e-mail: ulaa98@o2.pl

    Gratuluję i życzę powodzenia w dalszym blogowaniu! 🙆😊

    OdpowiedzUsuń
  75. E-mail : patrycjamielewczyk1998@gmail.com
    Gratuluje już dwóch lat świetnej pracy ~~

    OdpowiedzUsuń
  76. ayokoliver@gmail.com
    ig: karolina_janiak
    Życzę powodzenia w dalszym blogowaniu! ;3;

    OdpowiedzUsuń
  77. e-mail: kludi07@gmail.com
    ig: baaozii

    OdpowiedzUsuń
  78. ciastkoholiczka@gmail.com
    IG: ciastkoholiczka

    OdpowiedzUsuń
  79. pikusamelka@gmail.com
    IG: ameliadobak

    OdpowiedzUsuń
  80. Kochana Fuko!
    Czytam twojego bloga od dłuższego czasu. Szybko to zleciało^^
    e-mail: weronika6819@gmail.com
    IG: bubble_miko

    OdpowiedzUsuń
  81. Dziwnie mi brać w tym udział, ale czytelnikiem jestem długo więc co tam. :// email: maerad.wolf@gmail.com
    instagram: tokugang

    OdpowiedzUsuń
  82. Email: brxoksilly@gmail.com
    ig: exo.skull ^^

    OdpowiedzUsuń
  83. Email: maja.Pajdo@gmail.com
    ig: babe.gurlx

    OdpowiedzUsuń
  84. Obserwuję bloga jako: Nadia
    E-mail: jo-jo-a@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  85. Obserwuje jako Eryka Radwańska
    prazynekueue@gmail.com
    Ig; erawiw

    OdpowiedzUsuń
  86. Gotowe (:
    e-mail: dariak@onet.pl
    ig: archerie8

    OdpowiedzUsuń
  87. AIGOO, to już dwa lata, jak to leci! <3 Twoje posty są świetne, dzięki twojemu zaangażowaniu w życie tej strony, jest to jeden z moich ulubionych blogów :33333 Oby tak dalej, Fuko, hwaiting~!
    To przyjemność brać udział w tym giveaway'u, powodzenia wszystkim Fukonators! :DD
    Mój email: ilonka7133@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  88. blog.kinius@gmail.com
    Miłego wieczorku~

    OdpowiedzUsuń