17.08.2015

[#5] Inspirujący Tumblr

  Na moim Tumblrze (tym, na którego częściej zaglądam) mam już 3,653 serduszek, a czasami nadal mam problem z wybraniem tego, co chcę tu umieścić. Potrafię czasami nawet zjechać jak najniżej i odlajkować kilka rzeczy, bo szkoda mi tych, które zaserduszkowałam wcześniej i kurzą się gdzieś na dole. W końcu kobieta zmienną jest.
  Nie przedłużajac, czas na zdjęcia!



Ta dziewczyna ubrała skarpetki z Nike do obcasów. I wiecie co mnie zastanawia? Dlaczego to wygląda dobrze.








Ostatnio skusiłam się na spodnie boyfriend, bo ciągle widuję zdjęcia ze stylizacjami z ich "udziałem" i strasznie mi się spodobały. Czyhałam na nie już jakoś od maja, ale dopiero niedawno się do nich przekonałam.



Nie podobają mi się New Balance, ale te wyżej są przeurocze. A może to po prostu dlatego, że kocham różowy.





Zaczynam lubić minimalizm, ale sama posiadam pokój, w którym jest szpargał na szpargale i ten tutaj urzekł mnie swoją kolorystyką i klimatem. 




Strasznie spodobał mi się ten motyw tatuaży znaków zodiaku. Zrobić sobie takie z najlepszym przyjacielem to naprawdę super sprawa, a wygląda to naprawdę uroczo!


Kolekcja marzeń, chociaż chyba nigdy nie zrozumiem, po co kobietom tyle pędzli.

A co wam ostatnio wyjątkowo się spodobało? ♥


Ask ✩ Instagram


2 komentarze:

  1. Hah, ja mam dwa pędzle i gąbkę do makijażu, a i tak chciałabym więcej... takie urocze, różowe, puchate :3
    Te buty i skarpetki nie przypadły mi do gustu, za to różowa sukienka baaardzo <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Super wpis Fuko :3 Te tatuaże są boskie serio!
    Zapraszam do mnie http://yumiczanowyworld.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń