03.07.2015

Wakacyjne radio Fuko~♥

Minął już pierwszy tydzień wakacji, które czas rozpocząć pełną parą! Z racji tego, że jutro wyjeżdżam do Jirin, postanowiłam podzielić się z wami utworami, które według mnie idealnie nadają się na wakacje. Wielu z nich pewnie będę słuchać będąc w drodze, jedne będą skoczne i wesołe, drugie może i nie - ale każda na pewno kojarzy mi się z tym ciepłym, radosnym okresem. Może i Wam coś wpadnie w ucho! ♥ Kliknijcie w obrazek, by odsłuchać piosenkę.

















A jaka piosenka wam szczególnie przypomina wakacje? ♥

 INSTAGRAM ☆ ASK

7 komentarzy:

  1. Fuko, czemu zmieniłaś adres bloga?

    OdpowiedzUsuń
  2. Spadłaś mi z nieba. Teraz już wiem, czego będę mogła słuchać jadąc na obóz~

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. shinee - alive i view; monsta x - trespass i steal your heart; exo - love me right, tender love, call me baby; bigbang - bang bang bang i we like 2 party; bts - converse high, war of hormone, boy in luv, jump; f(x) - beautiful stranger i toy; red velvet - ice cream cake; PEWNIE CAŁY NOWY ALBUM SNSD :((
    meh, to i tak nie wszystko pewnie /:

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w ogóle wtf jakim cudem usunęłam tamten komentarz

      Usuń
  5. Mnie szczególnie z wakacjami i latem kojarzą się takie piosenki jak: AOA - "Heart Attack", SHINee - "View", EXO - "Love Me Right", BIGBANG - "We Like 2 Party" oraz "Sober" i oczywiście F(x) - "Hot Summer"~

    OdpowiedzUsuń
  6. Mnie szczególnie z wakacjami i latem kojarzą się takie piosenki jak: AOA - "Heart Attack", SHINee - "View", EXO - "Love Me Right", BIGBANG - "We Like 2 Party" oraz "Sober" i oczywiście F(x) - "Hot Summer"~

    OdpowiedzUsuń