26.07.2015

Sposoby idoli na zadbaną cerę

 Idole wbrew pozorom często dzielą się z fanami, jak dbają o swoją skórę. Wiele z tych rad może wydać się radykalnych, ale kto bogatemu zabroni? Oto kilka z nich!


♥ Woda, woda, woda!
Aktorka Yoo In Na mimo swojego wieku (33 lata) nadal może pochwalić się piękną, promienną cerą. Kiedyś w wywiadzie zdradziła, że piję szklankę wody co godzinę (!). Specjalnie do tego nastawia sobie budzik.
Sandara Park z 2NE1 uważa tak samo przyznając, że pije przynajmniej 8 szklanek wody dziennie.


♥ Dokładne oczyszczanie twarzy
Zwłaszcza przy dużej ilości makijażu, Park Sandara poleca dokładne oczyszczanie twarzy. Piosenkarka sama myje ją dwa razy - najpierw mleczkiem do demakijażu, a potem pianką do mycia twarzy.


♥ Maseczka z ogórków
Goo Hara na suchą skórę poleca najzwyczajniejszą maseczkę z pokrojonych ogórków. W końcu ogórki to w 90% woda!



♥ 10-minutowe oczyszczanie skóry
Suzy z Miss A słynie z bladej, zadbanej cery. Jej sposób składa się z kilku etapów:
- Przez 4 minuty wmasowuj w skórę olejek do masażu/do twarzy
- Następnie przez 2 minuty myjemy buzię pianką do mycia
- Następnie wszystko zmywamy ciepłą wodą; potem używamy chłodnej wody, aby domknąć pory. Wykonujemy to przez ok. 4 minuty
- Twarzy nie wycieramy ręcznikiem! Jedynie na koniec delikatnie wklepujemy to, co na niej 'zostało'.


♥ Mycie twarzy mlekiem
To już brzmi chyba dla nas absurdalnie, prawda? Jednak aktor Song Joongki (29 lat) właśnie taki sposób stosuje, aby utrzymać swoją skórę jasną i gładką. Stara się również unikać ogrzewania w budynkach, co wysusza skórę.


Unikanie tłustej żywności
Baro z B1A4, który jest posiadaczem tłustej cery, odradza częstego spożywania tłustych dań. Tłuszcze w nich zawarte mogą spowodować nawet trądzik.


♥ Gotowane pomidory
Minah z Girl's Day zarzeka się, że swoją idealną cerę zawdzięcza zajadaniu się gotowanymi pomidorami.




♥ Ochrona przed słońcem
Tutaj każdy idol może podać sobie rękę. Głęboko w koreańskiej kulturze zakorzeniona jest blada, czysta cera - dlatego chyba nie ma tam osoby, która chociaż trochę nie chroni się przed słońcem.

♥ Peelingi i maseczki
SNSD uważają, że nasza skóra nie ma prawa oddychać, jeśli jej nie złuszczamy - w końcu martwy naskórek faktycznie może blokować naszej skórze dopływ do powietrza.
Dodatkowo idole często używają tzw. sheet masks, czyli maseczki wykonane ze specjalnego materiału, który nasączony jest wszystkim co dla naszej skóry dobre. Kiedyś robiłam recenzję dwóch takich koreańskich maseczek - KLIK.

A czy Wam znane są jakieś inne spsooby idoli na piękną i promienną cerę? Może macie jakieś własne metody? ♥


 INSTAGRAM ☆ ASK

8 komentarzy:

  1. O, ta maseczka z ogórków mnie zainteresowała. Chyba spróbuję :3
    Nie wyobrażam sobie, nie wypić przynajmniej butelki wody dziennie. To ważne dla zdrowia, a ludzie niestety o tym zapominają :<

    OdpowiedzUsuń
  2. Staram się codziennie wypić minimum 1,5 litra wody i oczywiście stosuję wszelkiego rodzaju maseczki :) O mleku słyszałam ale jakoś nigdy nie chciało mi się tego robić. Może powinnam spróbować?


    yoona-is-my-name.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Od ponad roku codziennie staram się pić przynajmniej 2 litry wody, a także regularnie peelinguję twarz i używam wysokich filtrów cały czas, przez co patrząc przez pryzmat czasu zauważyłam jak bardzo stan mojej cery się poprawił! O pomidorach, ogórkach i mleku słyszę pierwszy raz, ale mnie skusiło, żeby spróbować :) zalecam także jeść arbuza w wysokich ilościach, bo zawiera dużo wody i ożywia koloryt cery ^^

    www.enubinnie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja od jakiegoś czasu, stosuje się do zasady z mlekiem i są według mnie spektakularne efekty.

    OdpowiedzUsuń
  5. Kooki z BTS poleca mycie twarzy dwa razy w tygodniu mieszanką octu jabłkowego i wody :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Z tym niejedzenie tłustych rzeczy to trochę przesada. Właśnie jedzenie tłustych produktów (awokado, oleje, ryby) doskonale nawilża organizm. Oczywiście chodzi o te tłuszcze nieprzetworzone, jedzenie codziennie frytek smażonych starym olej nie jest zdrowe.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że jest w tym trochę racji. Ryby i owoce są bardzo ważne dla organizmu, wiadomo - może w tym co napisałam (właściwie jakby nie patrząc - przetłumaczyłam) chodzi o typowe fastfoody czy smażone rzeczy?

      Usuń
  7. Jakiś czas temu sama zaczęłam pić przynajmniej butelkę wody dziennie i efekty niezwykle mnie zaskoczyły, gdyż moja cera rzeczywiście lepiej wyglądała~

    OdpowiedzUsuń