29.07.2015

OOTD: Dope

  W końcu znalazłam w te wakacje czas, a raczej miejsce do zrobienia zdjęć do OOTD. Ostatnimi czasy nie widziałam się z nikim, kto mógłby zrobić mi zdjęcia, więc jak zawsze musiałam radzić sobie sama. Ale to outfit się liczy, więc nieważne!
  Przy outficie zainspirowałam się nieco dance practice BTS do "Dope", ale tak naprawdę niewiele ma to z tym wspólnego. Jedyne co, to po ubraniu tego stanęłam w lustrze i pomyślałam - "Kurcze, jak to fajnie wygląda!" więc nie wiem jak Wam, ale mi się bardzo podoba, hehe. Miłego oglądania! ♥
P.S. - dodałam już filmik z Łodzi, więc zapraszam - KLIK~






Judging you hard face

A tu widać, że mam ciapate włosy. Za to kolor wygląda jak cudny karmel~



Koszulka: House
Spódnica (tak, jest tam): Funk & Soul
Buty: H&M
Zegarek: od babci~


6 komentarzy:

  1. Fuczuś wyglądasz w tym naprawdę cudownie, mnie również się podoba ta stylizacja i jeszcze blond włosy *--* <3

    OdpowiedzUsuń
  2. No nie Fuko jak zawsze ideal.. T_T ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowna ♥
    W blondzie Ci do twarzy, ale czekam na fioletowe :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna stylizacja!
    Ślicznie Ci w tym kolorku ♡

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękny kolor włosów *.* No i stylizacja <3
    Iris

    OdpowiedzUsuń
  6. Fuko, OOTD jak zwykle wyszło super :) ! Najbardziej jednak spodobały mi się buty *-* Zakochałam się :) Zapraszam do mnie, dopiero zaczynam ;) http://hello-my-name-is-amelka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń