13.07.2015

Mały haul z Łodzi

  Po niemal tygodniu nieobecności powracam do was z małym łódzkim haulem! Wczoraj wróciłam od Jirin i w końcu znalazłam czas, by coś naskrobać. Postaram się też napisać mały post o tym, co w ogóle się działo, ale najpierw - zakupy! ≖‿≖


Czapka z Adidasa



Kocham Adidasa. Kocham także wyprzedaże w Adidasie. Niestety tym razem niewiele mi się podobało, a jak już wyczaiłam koszulkę z Chicago Bulls, to wolałam najpierw sprawdzić czy to akurat ta, którą chcę. Dlatego zdecydowałam się na czapę z fajną wentylacją, idealnie na lato.

Buty



Długo... poprawka. Bardzo długo szukałam takich butów! Niestety albo trafiałam na takie, które mi się nie podobały, albo na kolosalne ceny. W końcu udało mi się dorwać je w H&M; są bardzo wygodne i dodają stylizacjom pazura, bo są dosyć masywne (≧ω≦)


BTS Memories 2014 + kosmetyki z Golden Rose



BTS Memories 2014 akurat nie kupiłam w Łodzi (żeby nie było, tak?), ale lakiery do paznokci i szminkę już tak. DVD zdążylyśmy w pewnej części obejrzeć i szczerze mówiąc - nie żałujemy ani jednej wydanej złotówki. O lakier może jeszcze napiszę, bo nie miałam okazji ich wypróbować - chociaż lakiery z GR już mam i wprost je uwielbiam.

Szminka z GR



Szminką, o której wspomniałam wyżej, jestem nieco zawiedziona. Jak widać na zdjęciach, jej kolor to ostry fiolet, prawda? W takim razie... dlaczego na moich ustach nie wygląda tak ładnie? Gdzie ten piękny kolor, pardon?


Kolor nie jest zły, ale właściwie jest podobny do koloru szminki którą już mam, a ja oczekiwałam czegoś nowego. Dosyć szybko też się ściera, no ale to akurat 'urok' wielu szminek.

Bluzka, która wygląda jak hawajska dżungla



To tak gratis, bo bluzka kosztowała mnie 10 zł, ale fajnie komponuje się ze szminką i naprawdę wygląda jak hawajska dżungla. O ile na Hawajach są dżungle...

A wam udało się kupić coś wymarzonego na tych wakacjach? A może dopiero na coś polujecie? ♥

 INSTAGRAM ☆ ASK

1 komentarz:

  1. Mi tuż przed wakacjami udało się upolować sukienkę, której tak długo szukałam. Kwiatki, koronka itp. Coś w stylu mori ^^ właśnie takiej szukałam do leśnej stylizacji i wreszcie mam! Jedynym probleme był rozmiar. Najmniejszy to M No ale przymierzyłam i była dobra. No to biere ❤W C&A sporo takich rzeczy było
    http://thisbarbiebunny.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń