20.06.2015

Wishlista #5

Idą wakacje, a więc czas na nową wishlistę! Z wcześniejszych wiele rzeczy udało mi się spełnić, a nawet jeśli nie - na pewno nadal do większości będę dążyć. No to do dzieła!

1. Włosy


  Już od dłuższego czasu chcę sprawić sobie włosy nienaturalnego koloru, jednak nieco boję się efektu, więc wolę zrobić to na wakacjach, zwłaszcza po tym, czego doświadczyłam 2 lata temu...Nie znaczy to jednak, że do szkoły wrócę do naturalnego koloru - jeśli mi się spodoba, zostanę przy tym, co będę mieć aktualnie na głowie. Poza planowanym fioletem z chęcią spróbowałabym ładnego, zimnego odcienia blondu.

2. Sukienka w stylu roma gyaru


  Uwielbiam urocze rzeczy, a te sukienki nie są wyjątkiem. Co prawda nigdy nie gustowałam w gyaru, ale ostatnio zaczęły podobać mi się takie kwieciste, falbaniaste sukieneczki. Te od Liz Lisa podobają mi się najbardziej (≧ω≦)

3. Instax


  Kocham polaroidy, a Instax to idealny sposób na zbieranie najlepszych wspomnień. Co prawda ubolewam nad ceną wkładów, ale sam aparat nie jest taki drogi ╮(─▽─)╭

4. Rower


  Wiem, pewnie brzmi śmiesznie, ale mój stary rower jest jeszcze z czasów komunii i po dwóch metrach można umrzeć na astmę ╮(─▽─)╭ Ostatnio upatrzyłam taki cudny, różowy i elegancki, mam nadzieję że w końcu uda mi się takowy kupić! Rok temu twierdziłam że nie potrzebuję rowera, ale teraz, gdy codziennie chodzę do szkoły na piechotę, byłoby to niezłym rozwiązaniem...

5. Botki na platformie


  Zniszczyłam swoją ostatnią deskę ratunku, jaką były czarne koturny, i aktualnie czaję się na jakieś zwykłe, niezbyt masywne buty na grubszym obcasie. Te z Vagabonda są piękne, ale może znajdę i tańszy zamiennik!

A jakie są wasze cele na te wakacje? ♥

10 komentarzy:

  1. Sukienki prześliczne *_*
    seeanedesu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja w wakacje mam zamiar zrobić sobie fioletowo-turkusowe włosy :)
    Ten rower jest przecudny *-*Już od dłuższego czasu namawiam rodziców na rower miejski ale uważają, że ten co mam(od komunii) jest jeszcze dobry.

    yoona-is-my-name.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja w wakacje mam zamiar zrobić sobie fioletowo-turkusowe włosy :)
    Ten rower jest przecudny *-*Już od dłuższego czasu namawiam rodziców na rower miejski ale uważają, że ten co mam(od komunii) jest jeszcze dobry.

    yoona-is-my-name.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam tyle zachcianek, że nie potrafię ich zliczyć. Wymieniam garderobę na taką w stylu Natural Kei ^^

    OdpowiedzUsuń
  5. Przede wszystkim chciałabym jak najlepiej wykorzystać każdy dzień wakacji i codziennie gdzieś wychodzić.
    Planuję wiele spotkań ze znajomymi (a przy tym masę śmiechu) i pragnę powiększyć swoją szafę oraz kolekcję gadżetów o nowe rzeczy.
    Niestety nie wiem, czy uda mi się kupić wszystkie w te dwa miesiące, ale spróbować zawsze mogę~

    A już teraz życzę ci spełnienia całej wishlisty oraz pogodnych i udanych wakacji Fuko! ❤

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja planuję przemalować sobie włosy na taki kolor jaki miał Suga z BTS <3<3<3

    OdpowiedzUsuń
  7. Też mam w planach zakup polaroida takie pastelowo rożówego. Jest boski! Ale w te wakacje mi się nie uda TT

    OdpowiedzUsuń
  8. Mój cel numer jeden na wakacje to nauczyć się szyć *-*
    (pewnie i tak nic z tego nie wyjdzie xd)
    Rzeczy z wishlisty są cudowne :3

    http://hime-ari.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Polecam Instaxa! Mam właśnie tego co na zdjęciu, tyle fantastycznych wspomnień nim utrwaliłam..

    OdpowiedzUsuń
  10. Pastelowe włosy są ślicznie, ale nie chcę niszczyć włosów ;;;.

    OdpowiedzUsuń