24.06.2015

[REVIEW] OOTD: Sailor Moon Inspired

  Nareszcie czas na post o koszulce, o którą tak mnie wypytywaliście! Już jakiś czas temu zamówiłam ją na Romwe i od samego początku jestem w niej totalnie zakochana. Nigdy nie byłam wielką fanką Sailor Moon, ale uwielbiam wszelkie rzeczy z tym motywem. Połączyłam więc krótką recenzję koszulki z OOTD. Mam nadzieję, że się Wam podoba~♥



  Koszulka jest przyjemna w dotyku, materiał to bawełna. Nie jest typowo sztuczna jak niektóre rzeczy "made in China". Nadruk również wydaje się porządny, no i nie oszukujmy się - jest przeuroczy! Jedyny minus jest taki, że koszulka łatwo się gniecie (gdy do mnie przyszła była jednym wielkim zagięciem), ale chyba mało które ubranie tak nie ma. No i fajnie się ją prasuje. Może to dziwne, ale lubię prasować. Link do koszulki: KLIK.
 Przyznam się bez bicia że żałuję, że nie zrobiłam sobie dwóch koczków. Następnym razem nie popełnię tego samego błędu 。◕ ‿ ◕。








Koszulka: Romwe
Buty: Adidas Superstar 2K
Tennis skirt: Szyta na zamówienie


Gratis maluszek Fuksa

1 komentarz:

  1. Z reguły podobają mi się Twoje outfity, ale ten… no cóż, nie zaskoczył mnie. Niby jest wszystko co teraz modne na tumblrze, tennis skirt, superstary, nadruk z Sailor Moon, ale jakoś to do mnie nie przemawia. Trochę zbyt zwyczajny, ot spódniczka z bluzeczką i trampeczki. No i te skarpetki… Wiem, pasują kolorystycznie, są podciągnięte i tak dalej, ale błagam - załóż zwyczajne białe, według mnie będzie lepiej. Mój komentarz nie miał w zamiarze Cię urazić jakby coś ;) Wyrażam po prostu swoją opinię

    OdpowiedzUsuń