09.06.2015

OOTD "Living in a daydream"

Hej hej~!

  Dziś mam wam do zaprezentowania wyjątkowe zdjęcia. Z początku chciałam jedynie przedstawić - jak zwykle - outfit, jednak tym razem w tym celu udałam się na zamek, aby nadać stylizacji wyjątkowego smaku. Muszę przyznać, że robienie zdjęć było frajdą, i chociaż jest ich mało - mam nadzieję, że przeniosą was nieco w barokowy świat. Sama w takim otoczeniu czułam się wyjątkowo swobodnie - mimo spojrzeń wielu innych zwiedzających. Enjoy! ♥

(Kliknij w zdjęcie dla lepszej rozdzielczości!)

Spódnica: Bodyline
Buty: Vooi.pl






INSTAGRAM ☆ ASK

8 komentarzy:

  1. Bardzo ładnie wyszłaś na zdjęciach! Ta spódniczka jest prześliczna. ♥
    Jejku jak ja Ci zazdroszczę, że tak szybko włosy Ci odrosły. :(

    http://sugarchandreams.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne kolory ma ta spódniczka :3 Masz pod nią halkę, czy sama tak ładnie odstaje?
    Nie cierpię halek. :__;

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie wyszłaś na tych zdjęciach, a ta spódniczka jest świetna <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Zdjęcia faktycznie w cudownym miejscu:)

    OdpowiedzUsuń