01.06.2015

#MustFollowOnIG: Japońskie ikony mody

Czas na kolejną mini-serię na blogu! Tym razem to #MustFollowOnIG czyli konta, które obserwuję i z całego serca polecam. Dziś przywrócimy nieco japońskości temu blogowi, bo będę dzielić się z Wami moimi ulubionymi ikonami mody prosto z Japonii! (=ω=;)
Wcześniej pisałam o moich ulubionych Instagramach koreańskich idoli. Chętnych zapraszam tu: KLIK


@alisaueno (Alisa Ueno)
O Alisie pisałam już kiedyś tutaj. Jest uważana za jedną z głównych twórczyń nurtu neogal. Dodaje ładne, barwne zdjęcia, a jej wyczucie mody często zdobywa moje serce, więc lubię do niej zaglądać!














@setoayumi (Ayumi Seto)
O Ayumi również naskrobałam kilka słów w serii "Poznaj". Często dodaje zdjęcia swoich outfitów, które baaardzo często trafiają w mój gust. Stara się też pisać chociaż trochę po angielsku, co według mnie jest kochane (≧ω≦)














@screamer29 (Usuke)
Jedyny chłopak na liście, ale nie mogłam go pominąć. Jego Instagram mało co o nim mówi, ale wydaje mi się, że jest modelem i dosyć popularną osobą! Ma świetny styl i uroczą buźkę, więc przyjemnie się go ogląda.














@mikkigiantbaby (Mikki)
Mikki jest modelką w sklepie Punk Cake. Na jej Instagrama zaglądam rzadziej niż na pozostałe, ale nadal uznałam, że warto ją tu uwzględnić. Myślę, że jej uroda nieco odbiega od japońskich standardów, co nadaje jej zdjęciom pewnej egzotyki.













@rinyo01 (Rinyo)
Rinyo to zdecydowanie moja faworytka jeśli chodzi o wygląd. Co prawda ostatnio nie dodaje zbyt ładnych zdjęć, ale jej buźka i cudowne włosy sprawiają, że zawsze chętnie tam zaglądam. Pamiętam, że gdy ją znalazłam byłam wręcz oczarowana jej niewinną urodą.













No, to teraz Wasza kolej! Na czyje Instagramy najchętniej zaglądacie? A może również śledzicie kogoś z Japonii, kto jest godny uwagi? ♥


4 komentarze:

  1. Ja lubię instagramy randomowych Japończyków :D Ich zdjęcia są przeważnie słodziuuutkie jak miodzik, a z resztą niemalże zawsze, jak im polajkujesz, to zaczną do ciebie pisać :D
    seeanedesu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. https://instagram.com/hikapudayo/

    Iris

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam Usuke, na instagramie obserwuję go już jakiś czas i z miłą chęcią przeglądam jego zdjęcia. (✿◠‿◠)

    http://miedzy-czernia-a-biela.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń