17.06.2015

#MustFollowOnIG: random fashion icons

  Na Instagramie jest wiele osób, które to głównie tam zyskały popularność. Mogły pomóc sobie także Tumblrem czy Youtubem, jednak generalnie nie są nikim wszechobecnie znanym. Dziś chcę pokazać wam trzy dziewczyny, których Instagramy to moje ulubione ze wszystkich!

@arrestthisgal

Dani, bo tak się nazywa, oczarowała mnie nie tylko swoim świetnym poczuciem stylu, ale pięknymi włosami i ustami. Kocham na nią patrzeć! Mieszka w Niemczech i posiada także kanał na Youtube - KLIK.













@lilymaymac

Lily natomiast mieszka w Australii. Podziwiam ją za niesamowicie dokładny, wręcz idealny makijaż (jej konturowanie nosa to według mnie mistrzostwo). Ma także Tumblra (KLIK). Nie jestem pewna jej pochodzenia, ale wiem jedno - jest przepiękna (≧ω≦)











@camilakilla

Tak jak w przypadku dwóch wcześniej wspomnianych dziewczyn podoba mi się ich uroda i styl ubioru, tak w przypadku Camili bardzo podoba mi się jej buźka. Właściwie rzadko dodaje zdjęcia swoich stylizacji, ale postanowiłam umieścić ją na tej liście. Jej konto znacznie różni się od dwóch wyżej, co nie zmienia faktu, że jest naprawdę piękna. Wiele jej zdjęć jest znanych w internecie. Jej Tumblr: KLIK.






A Wam która z tych dziewcząt najbardziej się podoba? ♥



 INSTAGRAM ☆ ASK

5 komentarzy:

  1. Aww uwielbiam Dani *-*
    Ma świetne stylizacje i od dawna obserwuje jej profil na instagramie :3

    http://hime-ari.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ta ostatnia osóbka rzeczywiście ma cudną buzię :3

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak dla mnie Lily ma najlepszego instagrama jeśli chodzi o te trzy, które tutaj podałaś. :3

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystkie są piękne, chociaż do gustu najbardziej przypadła mi druga dziewczyna. Jest naprawdę śliczna. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo podoba mi się styl Dani, a Lily jest prześliczna!

    OdpowiedzUsuń