30.06.2015

[H2BFuko] Moje peelingi

Peelingi to bardzo ważna część pielęgnacji skóry. Pozwalają pozbyć się martwego naskórka i odświeżyć naszą twarz (i nie tylko!), dzięki czemu zawsze możemy wyglądać świeżo i zdrowo!

 To, czego jedynie odradzam, to częste mocne peelingi. Zrobienie takiego peelingu raz na jakiś czas jest wręcz konieczne, ale chyba nie chcemy sobie co kilka dni zdzierać skóry z twarzy, prawda?

  Dzisiaj pokażę Wam, czego używam ja!




1) Cukrowy peeling do ust
Peeling można zrobić samodzielnie - łatwy tutorial znajdziecie na kanale Red Lipstick Monster na Youtube. Ja do swojego poza podstawowymi składnikami użyłam cynamonu, więc świetnie pachnie! Używam dużo szminek, dlatego dla mnie taki peeling to świetne rozwiązanie. Na dodatek nieźle smakuje. 。◕ ‿ ◕。


2) Enzymatyczny peeling z Lirene
Tego używam regularnie, ponieważ jest bardzo delikatny, a fajnie odświeża buzię. Nie ma w sobie żadnych drobin ani ziaren, więc nie ma co się obawiać, że zrobimy sobie krzywdę.


3) Cukrowy peeling do ciała
Widać że lubię cukier, nie? Ten tutaj świetnie pachnie cytryną! Bardzo fajnie odświeża - jak na gorące wakacyjne dni jak znalazł. Ma w sobie delikatne drobinki, które przyjemnie "drapią" skórę.


4) Peeling do twarzy Soraya
Ten tutaj to najmocniejszy peeling z nich wszystkich. Używam go najczęściej raz na półtora tygodnia - w zależności ile w ostatnich dniach moja twarz przeżyła. Jak dla mnie jest naprawdę mocny, więc trzeba używać go w miarę delikatnie. Plusem dla niektórych może być to, że... skóra jest po nim o wiele jaśniejsza. Minusem jest to, że nawet po dokładnym zmyciu można na twarzy wyłapać jakby drobny piasek, czyli resztki po tym peelingu... no, ale ważne, że działa! o(≧o≦)o



A jakie są wasze ulubione peelingi? ♥

5 komentarzy:

  1. Osobiście używam mało peelingów, aktualnie tylko jeden z Under Twenty. I dzięki tobie wiem, co kupić przyjaciółce na urodziny, także dzięki xD
    A tak btw, widzę, że ostatnio oglądasz Red Lipstick Monster ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma sprawy haha XD
      W sumie oglądam ją już od dawna, ale fakt faktem ostatnio miałam faze, gdzie oglądałam zaległe filmiki :D

      Usuń
  2. Gruboziarnisty peeling z Perfecty to bajka! Idealnie się sprawdza na mojej tłustej buźce :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. Cukrowy peeling do ciała zauroczył mnie samą nazwą.... W dodatku ma dziwnie dziwny kolor, więc chyba go sobie zakupię <333

    OdpowiedzUsuń