12.06.2015

Co u mnie, czyli tydzień do wolności

Zbliżający się koniec roku szkolnego zamiast cieszyć, jak na razie przysparza sporo stresu - zapewne wielu z was. Sama specjalnie poszłam dziś do szkoły aby poprawić fizykę (przez ostatnie trzy dni spałam tak mało, że nie wiem jak w ogóle wstałam), po czym okazuje się, że pani nie zdąży i spyta mnie za tydzień. Life's a bitch.

Na szczęście przez te dwa dni miałam okazję nieco odpocząć i się wybawić!



Gdy ci smutno, gdy ci źle, znajdź filar i przytul się

Było gorąco, byłam zmęczona i mam dość chodzenia przez najbliższą wieczność, ale było świetnie i dawno się tak nie bawiłam. Jak to się mówi, z fajnymi ludźmi zawsze jest fajnie.
Wizyta w Energylandzie wypruła ze mnie ostatnie siły, ale zaliczyłam prawie wszystkie ekstremalne kolejki (to dziwne, ale mam w zwyczaju śpiewać gdy się boję... dlatego gdy byłam na kolejce podczas której 3/4 mojego widoku to było słońce i niebo, śpiewałam "I believe I can fly"...).

A z bardziej niemęczących rzeczy, milusio wspominam zakupy.




Strasznie się cieszę, że w końcu miałam okazję kupić coś z firmy Catrice. Możecie też wyczekiwać nowych outfitów! Przy okazji byłam na pizzy, bubble tea, popłakałam przy sklepie Vansa i HD i zaliczyłam naprawdę świetny wieczór.

  Kraków to chyba moje ulubione miasto w Polsce, a byłam w wielu. Niesamowita atmosfera, świetna architektura, ludzie, muzyka - nigdzie nie czułam się tak samo. Nawet awaria autobusu, gdy wracaliśmy do domu i czekalismy 2,5 godziny na naprawę, jest mile przeze mnie wspominana. Siedzieliśmy z niemieckimi znajomymi (wycieczka była częścią niemieckiej wymiany), jedliśmy chipsy i słuchaliśmy muzyki przed zamknietym już Energylandem. I wiecie co? Wśród nich poznałam ARMY, która również była na koncercie BTS w Berlinie. Świat jest taki mały...

Mam nadzieję, że wszyscy dzielnie wytrwamy pozostały tydzień, bo nie wiem jak wy, ale ja już za bardzo czuję wakacje...

Do przeczytania~♥

 INSTAGRAM ☆ ASK

5 komentarzy:

  1. Też mam tą koszulkę ^^ ♥
    Chciałabym odwiedzić Energylandie, ale obawiam się, że to nie dla mnie xd
    Powodzenia w szkole ♡

    OdpowiedzUsuń
  2. Skąd bluzka ?? ^^

    OdpowiedzUsuń
  3. Widze ze nie tylko u mnie ostatni tydzień to minimum spania,maximum poprawiania ocen na lepszą średnią. Znam twój ból (*)
    Poszukuję Energylandu,w którym będę mogla podłączyć się do ładowarki i naładować siły. W dodatku wyjeżdżam na miesięczny staż do Hiszpanii więc w szkole trzeba siedzieć nawet w weekendy. Life's a bitch :')
    Powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  4. Gdzie bluzeczkę można dostać ???

    OdpowiedzUsuń