26.06.2015

[#4] Inspirujący Tumblr - czas na lato!

  Na początku przepraszam wszystkich, którzy myśleli, że usunęłam bloga! Zmieniłam jedynie nazwę na krótszą, żeby łatwiej było ją wpisywać, wszystko nadal jest na swoim miejscu! Staram się jednak wprowadzić tu większy porządek, dlatego w zakładkach i wyglądzie bloga możecie niedługo spodziewać się zmian.

 A dziś zakończył się kolejny rok szkolny, a co idzie za tym - czas na wakacyjne inspiracje prosto z ukochanego przeze mnie Tumblra! W komentarzach napiszcie co jest Waszym tematem przewodnim na to lato. (◡‿◡✿)




Jedzenie to też ważna część mojej inspiracji. Bez jedzenia nie ma egzystencji, tak? A ładne jedzenie to najlepsze jedzenie.





Cera i makijaż Nany to tutaj istna perfekcja. Latem delikatny makijaż jest o wiele 'świeższy' niż ciężki. Chyba nikt nie chce żeby eyeliner spływał mu po policzkach, prawda?









Nie mam iPhone'a, ale gdybym miała, ubrałabym go właśnie tak.




Od dłuższego czasu wyjątkowo podobają mi się takie proste, nieskomplikowane outfity, jednak noszę się tak nadal zdecydowanie rzadko. Pomysłowość jednak rządzi.



O pani wyżej planuję nawet post, który otworzy nową tajną serię na blogu (uhuhu). To taka mała inspiracja związana z moim planowanym niebawem blondem!

A na koniec... mój wymarzony strój kąpielowy, którego nigdzie nie mogę dorwać.



   INSTAGRAM ☆ ASK

1 komentarz:

  1. Świetne inspiracje, jestem zakochana w trzecim zdjęciu od dołu!

    OdpowiedzUsuń