22.05.2015

OOTD "Army's in the house"

  Hej hej!

Przychodzę do was z kolejnym OOTD. To taki, który się z chęcią ubiera, gdy za oknem widzi się słońce, które znowu gdzieś sobie uciekło i niecierpliwie czekam aż wróci...


Koszulka i spódnica: Cropp
Buty: Adidas Superstar


Usłyszałam nawet od koleżanki, że nie wie jak taki strój może "dobrze na kimś wygladać", co było przemiłe! Do szkoły na pewno nie jest to najwygodniejsze, bo ile razy już nadepnęłam na tą spódnicę czy się potknęłam to nie policzę... Ale jak to się mówi, żeby być pięknym trzeba cierpieć, nie?




Jak widać, spodnia spódniczka jest dosyć krótka, ale na szczęście jest w dwóch miejscach przyszyta do siatki. Ta swoją drogą ma dwa wycięcia po obu stronach, dzięki czemu jest -50 do looku babci z targu.
Koszulka z tyłu też jest cała z siatki, mogłabym zostać Spidermanem, nie?

Kiedyś strasznie się bałam nosić takie spódnice, bo czułam się w nich jak karzeł ´ ▽ ` )ノ Teraz jednak czuję się w takowych nieco pewniej i chyba nawet wyglądam na nieco wyższą niż jestem.

Na koniec mały gratis zza kulis.

mówiłam, jestem Spidermanem.

Do przeczytania! ♥

5 komentarzy:

  1. Ładne zdjęcia : )

    OdpowiedzUsuń
  2. Jaka urocza! Naprawdę fajnie dobrałaś resztę do tej spódnicy <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Pieknie Ci w takim outficie^^
    Kiedys sama niemal nie kupilam w HM podobnej spodnicy...dotychczas zaluje xD

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetnie wyglądasz we wszystkim co założysz! <3 (Spiderman! :D)

    OdpowiedzUsuń