24.05.2015

Nowa generacja ulzzangów

  Wśród osób z koreańskiego fandomu rozpowszechniony jest model ulzzanga w peruce, z puppy eyes i uroczych ubrankach. Duża część jednak nie wie, że ten typ popularnością cieszył się w 2009 roku i mimo, że koreański kanon piękna się nie zmienia, to zmienia się moda i makijaż. Jeśli chcecie przeczytać, co definiuje "starego" ulzzanga, zapraszam tu: KLIK.




A czym charakteryzuje się współczesny ulzzang?
- Przede wszystkim zrezygnowano z mocnego makijażu oczu
- Włosy są naturalne, często z transparentną grzywką
- Zdjęcia już nie muszą być profesjonalnej jakości; większość ulzzangów robi teraz zdjęcia przednią kamerką telefonu
- Ubrania są raczej zwyczajne, w stonowanej kolorystyce; przeważają sportowe buty, szerokie swetry i generalnie luźna garderoba
- Mimika nie musi być już delikatna czy urocza

Co się nie zmieniło?
- Nadal używa się circle lenses
- Brwi są proste i grube
- Podkreśla się trójkątny kształt twarzy
- Obecność aegyo sal
- Pomalowane usta (ale niekoniecznie gradient lips)












Trochę z mody:









Myślę, że wiele ulzzangów zaczęło kierować się internetowymi trendami jeśli chodzi o modę; dodatkowo poszły w bardziej naturalny look, co bardzo mi się podoba. Z czasem mi także zaczęły się nudzić i nie dokońca podobać ciężkie peruki Koreanek.
Wiem, że pojawił się aż jeden chłopak, jednak jeśli chodzi o nich niewiele się zmieniło, więc dodałam to zdjęcie raczej symbolicznie. ´ ▽ ` )ノ

 A wam która wersja ulzzanga bardziej się podoba? ♥

11 komentarzy:

  1. Chyba jednak stara wersja bardziej mi się podoba. Aczkolwiek brak peruk jest dużym plusem :3

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja jestem za nowymi ulzzang. Bardzo cieszy mnie fakt, że kreują coraz bardziej naturalny wygląd. Brakuje mi jedynie odrobiny słodkości w stylizacjach, chociaż i tak są śliczne. :)

    yoona-is-my-name.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Nowe ulzzangi są jeszcze fajniejsze <3 Żałuję, że nie mam naturalnych aegyo sal ;-;
    seeanedesu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo mi się podobają nowe ulzzangi, nie nie lubię transparentnych grzywek :c
    http://czlowiek-zelazko.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Fukoś, ile masz wzrostu?

    OdpowiedzUsuń
  6. Osobiście na tumblrze widzę tylko "nowe" uzzlangi, ktoś jeszcze ogląda starą generację? o.o

    OdpowiedzUsuń
  7. Mi podobają się zarówno "nowe" jak i "stare" ulzzangi, chciałam jednak spytać czy znasz jakiś dobry tutorial na te "nowe wydanie"? bo wszędzie na yt znajduję tylko te stare :c

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo podoba mi się moda nowych ulzzangów, w szczególności dodawanie to OOTD sportowych butów. Rezygnacja z mocnego makijażu to zdecydowanie dobre posunięcie, w szczególności, że niekiedy po ściągnięciu soczewek w owym ''starym'' makijażu większość ulzzangów wyglądała bardzo nienaturalnie.
    Jedyne co nie podoba mi się w nowej generacji (co bardzo widocznie widać na tumblr) to rezygnacja z dobrej jakości zdjęć i co najgorsze z odpowiedniego tła. Przedtem można było znaleźć na prawdę ciekawe 'sesje' chociażby uliczne, bądź w jakimś pokoju, a teraz to wygląda trochę pospolicie, szczególnie że co drugie zdjęcie to wnętrze auta, jakiejś przebieralni lub oparcie w kawiarni.

    Fuko, a ty którą generacje ulzzangów bardziej lubisz? Napisałaś tylko, że podoba ci się naturalny look, a bardzo ciekawi mnie twoje zdanie na temat 'starych' i 'nowych' ulzzagnów.

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam pytanie czy trzeba koniecznie mieć soczewki ??

    OdpowiedzUsuń
  10. Jakie buty zakładać do tego stylu???
    Zastanawiam się, ponieważ chce kupić czarne buty na platformie a nie wiem czy by pasowały ????

    OdpowiedzUsuń
  11. Jak się nazywa ulzzang z trzeciego zdjęcia? (czarne włosy,bluzka z napisem 'You')

    OdpowiedzUsuń