30.05.2015

Nie tylko beat się liczy, czyli ważne dla mnie piosenki

  Chyba każdy z nas ma takie piosenki, które są dla niego znaczące. Jest tak z różnych powodów - mamy z nią dobre wspomnienia, jej tekst jest bliski naszemu sercu czy po prostu samo jej brzmienie przyprawia nas o dreszcze. Zrozumiałe dla mnie jest nieposiadanie jednej, ulubionej piosenki, ale nigdy nie uwierzę, że ktoś nie ma takiej, którą wyjątkowo lubi.
  Dlatego dziś dzielę się z wami piosenkami, które są ważne dla mnie! (・∀・ ) O niektórych skrobnę parę słów, innych podam tylko tytuły, ponieważ jest ich naprawdę sporo. Kolejność nie ma znaczenia.

♥ Rap Monster "Do You"


To jedna z piosenek która pozwoliła mi zrozumieć, że zawsze należy być sobą, bez względu na wszystko. Moją ulubioną linijką jest "nawet jeśli nie jesteś idealny, jesteś jedyny w swoim rodzaju". Te słowa pokazują, że nieważne co lubisz czy jak się zachowujesz, wszystko to składa się na Ciebie i tylko Ciebie.

♥ SHINee "A-yo"


Ta piosenka przypomina mi okres, gdy razem z Emilką byłyśmy zawziętymi Shawolami. Od tamtego czasu - aż do dzisiaj - to ta piosenka z łatwością poprawia mi humor i podnosi mnie na duchu.

♥ Ai Otsuka "Daisuki da yo"


BTS "Path", "Tomorrow"


Te dwie piosenki dodają mi ogromnej siły i motywacji za każdym razem, gdy miewam naprawdę gorszy dzień. Zawsze, gdy przestaję w siebie wierzyć. Czasami trzeba dać sobie czas i odpocząć, zastanowić się i nie przejmować niczym.

♥ Beyonce "Flawless"


Może nie byłaby to pierwsza piosenka którą wymieniłabym jako znacząca dla mnie, ale mam z nią dobre wspomnienia. Pomogła mi też nabrać pewności siebie i pokochać siebie taką, jaką jestem
。◕ ‿ ◕。

♥ Wiz Khalifa "See You Again" 



Jessi (Lucky J) "I Want To Be Me"


Plastic Tree "Tetris"


Ta piosenka, razem z openingiem do anime "Clannad", całkowicie przypomina mi podstawówkę. To tej piosenki z koleżankami słuchało się co przerwę ´ ▽ ` )ノ

♥ Zion.T "Yanghwa Bridge"


Za każdym razem gdy słucham tej piosenki wsłuchując się w nią, mam łzy w oczach. Jest o rodzinie. Zion,T śpiewa "bądźmy szczęśliwi i nie cierpmy"  do swojej mamy. Nic tak dawno nie chwyciło mnie za serducho.

♥ BTS "Born Singer"


Zawarłam tą piosenkę osobno, ponieważ to swego rodzaju cover i ma inny przekaz, niż dwie wyżej wspomniane piosenki. Ta jest wyjątkowo bliska mojemu sercu, ponieważ kocham śpiewać i zawsze podnosi mnie na duchu wtedy, gdy nie czuję się zbyt dobra w tym, co robię.

Istnieje wiele innych piosenek, które są dla mnie ważne. O dziwo - może - są to również piosenki m.in. Avril Lavigne, Miley Cyrus czy 2NE1. Tutaj wymieniłam jednak te najbliższe, do których, mimo wielu emocji, z chęcią powracam.

A jakie piosenki są wyjątkowe dla was? ♥

5 komentarzy:

  1. Dżem - List do M., bo śpiewałam ją dla mamy i dlatego sprawia, że zawsze będę o niej pamiętać i za nią tęsknić.

    Iris

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak jak Ty masz z Ayo tak ja mam z Repaly i Hello, słyszę te dwie piosenki i od razu banan na ryju :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Moimi piosenkami są One Republic-secrets i Infinite-Can u smile. Ta druga sprawia,że nawet w najgorszy dzień pojawia się uśmiech. :)

    yoona-is-my-name.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Moje piosenki to: Hollow Me - Yura Yura Teikoku, Life on Mars - David Bowie i Creep od Radiohead. Chyba można też zaliczyć prawie wszystkie piosenki od Mariny and The Diamonds ;p.

    OdpowiedzUsuń
  5. Widzę, że Twoja playlista jest zróźnicowana, co bardzo mnie cieszy. Dziwię się ludziom, którzy słuchają tylko jednego gatunku muzyki i gardzą wszystkimi innymi, szczególnie, jeżeli dają się tak ograniczać swojej subkulturze :/
    Kiedyś na swojego bloga też dodałam ulubioną playlistę, ludzie dziwią się, dlaczego łączę gotycką muzykę z polskim rapem i folkiem. No cóż... Co kto lubi :D
    Pozdrawiam <3

    rena-uchiha.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń