20.05.2015

The Most Beautiful Moment in Life pt.1

  Dwa dni temu w moje ręce trafiła kolejna, najnowsza płyta BTS - "The Most Beautiful Moment in Life pt.1". Na paczkę z kpoptown czekałam jak zwykle 2 tygodnie (chociaż po incydencie z Now2, którego nadal, po trzech miesiącach nie dostałam, trochę bałam się zamówić cokolwiek innego i zrobiłam to przez Jirin~♥). Zamówiłam różową wersję albumu, ale za jakiś czas na mojej półce powinna zagościć również biała.


Mini album zawiera:
- 9 utworów
- 120-stronicowy photobook
- jedną, losową kartę

Jak widać, płyta nieco się odbija... ~.~

Mimo sporej ilości zdjęć album jest dosyć cienki
Utwory:
1. Intro : 화양연화
2. I NEED U
3. 잡아줘 (Hold Me Tight)
4. SKIT : Expectation!
5. 쩔어
6. 흥탄소년단
7. Converse High
8. 이사
9. Outro : Love is Not Over

Tak samo jak w przypadku Dark & Wild, powstrzymałam się przed odsłuchaniem wszystkich piosenek przed otrzymaniem płyty. I słusznie, bo piosenka, którą odsłuchałam jako ostatnią, okazała się... być moją ulubioną. No, właściwie jak zwykle ciężko mi wybrać ulubieńca, ale w każdym razie na myśli mam 쩔어! Kiedy tego słucham mało brakuje, żebym zaczęła tańczyć na środku ulicy.
흥탄소년단, znane też jako Boys with Fun, skradło mi serce już na koncercie BTS Begins, gdzie chłopcy pierwszy raz wykonali ten utwór.
Do Outro mam szczególny sentyment, ponieważ zostało skomponowane przez Jungkooka, z czego jestem bardzo dumna.
Generalnie cały album zawiera utwory z naprawdę świetnymi tekstami (szczególnie polecam Intro i 이사, znane też jako Move). Sama nazwa albumu odbierana jest różnie, ale najbardziej trafnym tłumaczeniem jest Blooming Youth; "화양연화" nie ma tu nic wspólnego z miłością.

Przejdźmy do zawartości albumu!
Nie będę spojlerować zdjęciami z photobooka, więc symbolicznie pokażę tylko, jak to wygląda.



Jak widać, przy niektórych zdjęciach zawarto fragmenty wierszy pisarza Arthura Rimbauda. Idealnie pasują do konceptu albumu.

W środku jest też kilka "pustych" stron:



Płyta także jest zachowana w różowej kolorystyce:


A jeśli chodzi o kartę... trafił mi się nikt inny jak Min Yoongi!


Cieszę się, bo przynajmniej w każdym albumie mam kartę z innym członkiem. Aczkolwiek karta grupowa i tak jest chyba najpiękniejsza ´ ▽ ` )ノ
Mam też nadzieję, że ten album jest lepiej sklejony niż Skool Luv Affair, o którym słyszałam, że niektórym się nieco rozkleja. Mimo to jest porządnie wykonany, a okładka jest po prostu przepiękna i zdjęcia nawet w połowie tego nie oddają!

A jak wam podoba się wizualna część albumu? A może mieliście okazję go przesłuchać? Piszcie co o im sądzicie! ♥

5 komentarzy:

  1. Takie słodziaśne :3
    seeanedesu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Niedawno wszystkie fanpage'y na fejsie spamowały zdjęciami z tego artbooka, więc spojlery mam już dawno za sobą T^T
    Czasami, jak słucham jakiejś piosenki to boję się, że zacznę ją śpiewać w autobusie. A ochota jest wielka!

    http://cute-world-by-iris.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Też zamierzam zamówić paczkę z kpoptown i odnośnie tego mam do ciebie pytanie: Ile zapłaciłaś za samo dostarczenie płyty i ogólnie jak się płaci na kpoptown?
    Z góry dzięki za odpowiedź :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przesyłka zależy od tego ile zamawiasz, moja płyta była zamawiana razem z czteroma innymi, także... ale chyba za jedną zapłaciłabyś z 12% może? Płaci się tak jak na każdej zagranicznej stronie, paypalem~

      Usuń
  4. Ale Ci zazdroszczę!

    OdpowiedzUsuń