16.05.2015

Adidas Superstar 2K

   Adidasy z serii Superstar były na szczycie mojej wishlisty już od dłuższego czasu. Zdobyły moje serce zwłaszcza po tym, gdy naoglądałam się zdjęć na Tumblrze i stylizacji idoli, którzy wkomponowali w swój outfit właśnie te buty.
   Fakt faktem, podoba mi się wiele tych modeli, ale wygrały klasyczne, czarno-białe Superstary 2K. Myślałam też o białych z różowymi paskami, ale dzisiaj wyhaczenie tych butów gdziekolwiek graniczy z cudem... Dlatego moje szczęście, że wreszcie zdobyłam swoje, jest podwójne!


   Na buty nie skusiłam się jedynie pod względem tego, że są ładne czy modne. Model Superstar ma powiązanie z latami 70., koszykówką - którą tak kocham, stylem skate i hip hopem. Próbując wymyślać nowe stylizacje, ciągle miałam je przed swoimi oczami. Na szczęście nie muszę ich już sobie tylko wyobrażać (◡‿◡✿)



skromniusi OOTD

  Wbrew pozorom buty są całkowicie wart swojej ceny. Czuję się, jakbym chodziła w kapciach - takie są wygodne!
  Na koniec kilka zdjęć do inspiracji, których głównym bohaterem są Superstary!








A jak wam podobają się te buty? A może nie gustujecie w sportowym obuwiu? ♥

12 komentarzy:

  1. Gdzie je kupiłaś? *o* Bo nie jestem pewna czy kupować je na allegro, a na innych stronach zawsze są duże rozmiary ;-;

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moje są ze strony Adidasa, słyszałam że na Allegro są same podróbki, więc bym nie polecała ;-; Może ktoś sprzedaje swoje np. na vinted albo stacjonarnie poszukaj!

      Usuń
    2. Dzięki <3
      Będę dzielnie trwać w poszukiwaniach *^* stacjonarnie są tylko te "nowsze" ze złotym czymś (co psuje mi efekt tych butów ._.).Niby szczegół, ale no ><

      Usuń
  2. Nie mój styl, chociaż ostatnio zastanawiałam się nad Air Maxami, potrzebowałam wygodne buty na spacery nad morzem. Nie zawsze da radę chodzić boso czy w klapkach. No ale wydać tyle kasy na buty, których potem nie założę? T^T
    Zostaję przy trampkach i lolicich bucikach.

    http://cute-world-by-iris.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Kocham te buty <3 Mam białe z różowymi paskami :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Oo chyba się skuszę na te buty. Już długo szukam jakiś sportowych ładnych butów (te buty mają plusa ode mnie za koszykówkę! ♥), a widzę, że te też nie szaleją z ceną, bo kosztują 60 euro. Ale ja chyba zakupię SUPERSTAR J.

    OdpowiedzUsuń
  5. Podobały mi się bardzo superstary z metalowym czubkiem, dopóki nie ogarnęłam, że one są... z sierścią konia????? Like wtf??? Ale co racja, to racja, porządne buty to jest coś, warto zapłacić więcej. ;;

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ...Słucham?! XD Brzmi creepy.
      Prawda! Czytałam jak jakiś chłopak napisał, że Superstary służą mu już chyba 5 lat, także myślę że czasami serio warto ;;

      Usuń
  6. Mi się podobają. Pamiętam była na takie moda kilka lat temu (7-8 lat), ale wszyscy nosili podróby, podobnie jak teraz z Air Maxami :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne są te buty!
    Fuko, gdzie kupiłaś spodnie? *.*

    OdpowiedzUsuń
  8. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń