06.05.2015

[#3] Inspirujący Tumblr

  Czasami mam wrażenie, że na moim blogu przewija się za dużo 'inspirującego Tumblra'. Po chwili jednak zdaję sobie sprawę, że ostatni taki post był dwa miesiące temu.
  Tumblr to miejsce, dzięki któremu jednak ruszam ten tyłek z krzesła żeby ładnie się ubrać, pomalować czy chociaż nałożyć krem. Tak, ostatnio czasami mi się nie chce. Droga z pokoju do łazienki wydaje się za długa o te kilka metrów, a gdy trafia mi się już wolne od szkoły, to... lenistwo jednak bierze górę.
  Dlatego dzisiaj dzielę się z wami moją inspiracją. Hope you'll like it ♥



Przezroczyste torby i plecaki były modne już spory kawał czasu temu, ale mi nadal się podobają. Co prawda nie polecam nosić w takim legitymacji ani noża kuchennego, ale przynajmniej wygląda stylowo.









Gdyby przyznawano nagrody Nobla za outfit, to ten niżej otrzymałby ode mnie dziesięć. Tak, aż tak bardzo mi się podoba, don't judge me.






Ostatnio bardzo lubię to połączenie - wielka, jeansowa katana i spódnica. Może trochę grunge'owo, nie wiem, nie znam się, ale po co się szufladkować.



A co ostatnio przyciągnęło waszą uwagę? ♥


ASK
INSTAGRAM

4 komentarze:

  1. Wszystkie rzeczy w moim stylu, zawsze wyszukuję własnie podobnych inspiracji na Tumblr:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Moją uwagę przyciągnęły ostatnio sukienki z Bodyline xd powoli szykuję się na Niuicon <3
    Zauważyłam, że ten motyw Barbie, jest modny też u Nas, w Croppie jest pełno koszulek.

    http://cute-world-by-iris.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. wiesz moze gdzie kupić taka katane? *.*
    Uwielbiam Twojego bloga. Pozdrowiam ^^

    OdpowiedzUsuń