08.04.2015

Wiosenny haul (?)

  Chyba wszystkim wiosna kojarzy się z kolorami. Kwitną kolorowe kwiatki, niebo robi się przejrzyste, słońce zaczyna częściej się pojawiać. Wiosenny haul też powinien taki być, ale... jak widać chyba nie w moim przypadku. Pracuję nad tym. Wszystko wina tej pogody - jest tak beznadziejne szaro że nie wiem, czy nie pomyliły mi się miesiące. Jest kwiecień...nie?




Czekam na kolejne komentarze mojego nauczyciela angielskiego. Z "Merry kiss my ass" i "N1 gives a fuck" już się pośmiał.

Ale próbowałam być chociaż trochę bardziej kolorowa!


Uwielbiam pastelowe ciuchy, ale ciemne po prostu o wiele łatwiej zgrać ze sobą. To nie fair.

Tak poza tym - jak już wielu z was zauważyło - chwilowo usunęłam aska. Nie ma tu żadnych ukrytych powodów, po prostu go sprzątam i nie chcę, by znów się zagracił zanim skończę. Przy okazji nie zżera mi tyle czasu, a ten tydzień mam wyjątkowo zabiegany - nawet weekend spedzę cały poza domem ze względu na warsztaty wokalne, więc średnio mi się to uśmiecha (typ domownika here).

Miłego dnia wszystkim♥

8 komentarzy:

  1. Te dwie koszulki są boskie! Najbardziej podoba mi się ta z napisem Fake. Eh z pogodą mam tak jak ty. Jeszcze bardziej dobija mnie fakt że mam dzisiaj urodziny, tylko dlatego kojarzę że mamy kwiecień. Miejmy nadzieję że pogoda się poprawi.

    OdpowiedzUsuń
  2. Super koszulki.Masz fajnego pana z angielskiego,moja pani by mnie chyba zabiła xD.U mnie z pogodą tak samo-śnieżny kwiecień;)Ten lakier jest przecudowny (<^.^>)
    I mam jeszcze pytanie;jak zamawiałaś płytę z kpoptown to ile mniej-więcej kosztowała przesyłka do pl i ile czekałaś?
    Pozdrawiam ;)
    Elfie

    OdpowiedzUsuń
  3. Super czapka, koszulki też fajne ^^.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ah, cóż za cudowne bluzki *o* Zakochałam się w nich. XD
    U mnie dzisiaj wyszło słońce i słyszałam od mamy, że przez najbliższe dni ma być około 20 stopni <3 W końcu pogoda się poprawiła, ponieważ jeszcze wczoraj padał deszcz na przemian ze śniegiem...

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne rzeczy! Hahah, już lubię twojego pana od angielskiego. Ojejku dzisiaj było strasznie ciepło wiec się mega cieszę :) Zapraszam do mnie carolynblogg.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne rzeczy! Hahah, już lubię twojego pana od angielskiego. Ojejku dzisiaj było strasznie ciepło wiec się mega cieszę :) Zapraszam do mnie carolynblogg.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Skąd są bluzki?

    OdpowiedzUsuń