16.04.2015

OOTD "King Kunta"

  Witam witam!
  Słonko się pojawiło i od razu nabiera się ochoty do życia. Może nie lubię jego działania ale zdecydowanie kocham, gdy świeci. Wszystko od razu wydaje się pozytywne, nie?

  Dziś przyleciałam do was ze skromnym OOTD i piosenką, która ostatnio chodzi mi po głowie. O dziow nie jest to k-pop, ale amerykański rap. Piosenka nosi tytuł "King Kunta", który nawiązuje do historycznego niewolnika z Virginii (z resztą - chętnych zapraszam do przeczytania tekstu).


  Z racji że jest coraz cieplej, nareszcie można ubrać się w trochę mniej warstw!



Bluza: Cropp
Spódnica i koszulka: Sinsay


  Jak zwykle ponownie marzę o weekendzie i mam nadzieję, że uda mi się już całkowicie ogarnąć aska. Przy okazji znalazłam trochę czasu na dramę ("Pinocchio"), w końcu!

A jak wam minęła pierwsza połowa kwietnia? Miłego dnia ♥

wystraszona fretka Fuko pozdrawia </3

6 komentarzy:

  1. U mnie słońce się schowało, jest zimno i wieje. ╭( ✖_✖ )╮
    Ślicznie wyglądasz i masz naprawdę urocze i szczupłe nogi!
    Nie cierpię nosić tych wszystkich kurtek, szalików i swetrów, dlatego z niecierpliwością wyczekuję ciepłych dni (ale bez przesady!) (`・ω・´)”

    http://cute-world-by-iris.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. U mnie przez kilka dni było ciepło, niczym w lato, ale dziś znów wyszły chmury i jest chłodno, więc: witajcie kurtki </3
    Masz wspaniałe nogi. X"D
    Pozdrawiam~

    OdpowiedzUsuń
  4. Fuko Twoje nogi to czyste piękno
    :( stylizacja super, chociaż dla mnie z To ą bluzą za duzo trochę.

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajna stylizacja i fajne nogi :p.
    U mnie jest w miarę ciepło, więc się ciesze :3.

    OdpowiedzUsuń
  6. Super stylizacja ! Fuko, czy wiesz może jak nazywają się takie ,,trzewiki'' na niezbyt wysokim obcasie, wiązane, ze skóry ? Japonki często takie noszą.

    OdpowiedzUsuń