24.04.2015

Najpopularniejsze koreańskie marki kosmetyków

  Zdałam sobie sprawę, że czegoś tu brakuje. Piszę o koreańskich sposobach dbania o cerę, sztuczkach i trikach, dlaczego więc nie napisałam o czymś tak ważnym jak najpopularniejsze koreańskie marki? Dziś naprawiam to małe niedopatrzenie i dzielę się z wami firmami kosmetyków, które są najbardziej uwielbiane przez - w większosci kobiety - na całym świecie.

1. Skinfood


Firma ta działa od 1957 roku i znana jest z propagowania kosmetyków naturalnego pochodzenia. Ich dewizą jest "Jedzenie, które jest dobre dla naszego zdrowia, jest również dobre dla naszej skóry".
Strona sklepu: KLIK

2. Etude House


Etude House jest promowane i uwielbiane przez wielu koreańskich idoli - w jego reklamach występowali m.in. SHINee, Sulli z f(x) czy Dara z 2NE1. Firma najbardziej znana jest ze swoich świetnych kremów BB, których oferta jest naprawdę rozmaita.
Strona sklepu: KLIK

3. The Face Shop


Trzecie miejsce miałam poświęcić dla Skin79. jednak z tego co się orientuję nie posiadają lokalnego sklepu; dlatego zamiast niego, wspomnę o firmie promowanej m.in. przez EXO czy Suzy z Miss A. Nieco podobnie jak Skin Food, The Face Shop wierzy w moc natury i stara się kierować tym przy produkcji swoich kosmetyków. Na stronie ich sklepu w FAQ można nawet znaleźć wiele pomocnych odpowiedzi na różne pytania!
Strona sklepu: KLIK

W najbliższym czasie chciałabym wypróbować kilka kosmetyków z któryś z tych sklepów. Jak na razie do czynienia miałam jedynie ze Skin79, Holika Holika, Etude House i Tony Moly, jednak w niektórych przypadkach były to jedynie próbki, których efektów nie mogłabym opisać na dłuższą metę.

A wy macie jakaś swoją ulubioną koreańską firmę kosmetyczną? ♥

3 komentarze:

  1. Jejku, te sklepy wyglądają ślicznie. Uwielbiam taką dbałość o każdy szczegół.
    Mam swoje sprawdzone marki i nie są to marki azjatyckie, bardzo ciężko mnie przekonać do kosmetykowych nowości.

    http://cute-world-by-iris.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Najbardziej lubię chyba Etude House :)
    czlowiek-zelazko.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam sporo kosmetyków mam z Etude House, ale odnoszę wrażenie, że one jedynie ładnie wyglądają :(
    Za to ostatnio zakochałam się w Innisfree! Mimo, że to mniej popularna marka, to ich kosmetyki są naprawdę rewelacyjne ♥

    OdpowiedzUsuń