04.04.2015

Dlaczego uwielbiam Michelle Phan

  Michelle Phan to 28-letnia blogerka i youtuberka, której celem jest pokazanie kobietom, jak dobrze czuć się w swojej skórze. W swoich filmikach nie tylko prezentuje makijażowe tutoriale, ale również porady kulinarne, rady jak dbać o cerę, jak i video związane z life-stylem.
  Nie pamiętam kiedy pierwszy raz wpadłam na Michelle. Wiem za to, że bardzo wpłynęła na moje życie - i dziś powiem wam dlaczego.


Budowniczka pewności siebie

Dużo czasu zajęło mi nabranie pewności siebie i zdobycie poczucia własnej wartości. Nie jest to łatwe, zwłaszcza w dzisiejszym świecie, gdzie otacza nas milion wyidealizowanych buziek i ciał, a my wydajemy się sobie być niewystarczający do kanonu tego świata. Jednak Michelle pozwoliła mi zrozumieć, że każdy z nas jest inny i każdy z nas ma być tym kim chce a nie tym, kim media chcą żebyśmy byli.

Dobra przyjaciółka

    Michelle ma wiele filmików, w których udziela porad. Niektóre są bardziej a niektóre mniej poważne - jak na przykład poradnik na to, jak najlepiej robić selfie lub jak poradzić sobie na wysokich obcasach. 


Królowa makijażu

  Makijażowe tutoriale w wykonaniu Phan są tak ładnie i porządnie zrobione, że nawet jeśli nie chcemy się pomalować w dany sposób - i tak z przyjemnością się to ogląda. Poza tym jest bardzo pomysłowa, dzięki czemu jej makijaże są ciekawe. Jako mała ciekawostka dodam, że Michelle udało się stworzyć jej własną linię kosmetyków!


Mistrzyni zadbanej cery

  To co podoba mi się w filmikach Michelle związanych z cerą to to, że nie ogranicza się jedynie do swojego doświadczenia i swojej skóry. Można znaleźć u niej filmiki zarówno dla tych z suchą cerą, jak i dla tych z tłustą - przykładowo. Na dodatek rady które daje nie są wymyślne i skomplikowane, dzięki czemu łatwo je wykorzystać, nawet nie mając pod ręką tych samych kosmetyków.
  Na dodatek przedstawia świetne sposoby na zadbanie o siebie od wewnątrz!



  Michelle jest dla mnie motywacją i inspiracją również pod tym względem, że wszystko osiągnęła sama. Jej dzieciństwo nie było szczęśliwe i zbyt kolorowe (jeśli kogoś to interesuje, zapraszam tu: KLIK), a aktualnie porównuje się ją... do kolejnej Oprah. Na swoim koncie ma już nie tylko własną linię kosmetyków, ale także książkę. 


Polecam wam cały jej kanał - jej wiecznie uśmiechnięta buźka i barwna kolorystyka filmików sprawia, że dzień staje się lepszy! ♥

4 komentarze:

  1. Nie znałam jej wcześniej,ale ten makijaż mnie zauroczył(kości,kości wszędzie xD).Widać że jest naprawdę świetną osobą.Lecę obejrzeć więcej jej filmów^.^
    Pozdrawiam!
    Elfie

    OdpowiedzUsuń
  2. Obejrzałam właśnie kilka filmików i jestem pozytywnie zaskoczona :) Dzięki!
    S.

    OdpowiedzUsuń
  3. Tak... Trochę nietematycznie...
    Trochę bardzo XD Ale...
    Co z askiem? ><

    OdpowiedzUsuń