02.04.2015

2OOTD

  Nareszcie trochę wolnego, a więc nareszcie i trochę więcej czasu na bloga! Co prawda pogoda jak na złość jest brzydka i szara, ale nie pozwolę temu zepsuć mi humoru, ostatnio czuję wyjątkową motywację do blogowania. No a z racji tego, że dawno nie było żadnego OOTD to dziś są aż dwa - choć raczej skromne.


Jeansowa katana: DKNY Jeans
Bluza: second hand
Spodnie: H&M


  Muszę przyznać, że ostatnio aż za bardzo podoba mi się sportowy look. Na początku nosiłam się po prostu w ciuchach z popularnymi jeszcze "paskami" na rękawach czy nadrukach z wielkimi cyframi, ale teraz to już naprawdę uzależnienie.




Sukienka: Punk Rave
Przezroczysty top: H&M
Bluza: Reserved


  Jak już się jest w przymierzalni, to trzeba wykorzystać lustra, tak? W każdym razie... Za każdym razem gdy chcę kupić coś pastelowego, i tak kończy się na czarnym. Wyglądam potem jak czarna wdowa, bo cokolwiek ubiorę, kończy się tak jak wyżej. Pomijam że możnaby pomylić mnie z miłośnikiem śmierci - sukienka z żebrami, rajtuzy z kośćmi... No ale, bieda panuje, nie stać mnie na skórę i latam z gołymi kośćmi.
 Za to w tej bluzie można się poczuć jak prawdziwy assasin. Ma też taki super duży kaptur, pod którym można się bezpiecznie schować.

Mam nadzieję, że post się podobał i chciałabym przypomnieć o moim vinted, gdzie serdecznie was zapraszam ♥

4 komentarze:

  1. Śliczne outfity.Ja ostatnio też w kościach latam xD Przy trzech stopniach mrozu T.T
    Pozdrawiam!
    Elfie

    OdpowiedzUsuń
  2. Bluza w 2 outficie jest przezabójcza *.* to jakaś nowa kolekcja? Bo nie mogę znaleźć jej na stronie ;_;

    OdpowiedzUsuń