08.03.2015

Poznaj: Kiko Mizuhara


Imię i nazwisko: Kiko Mizuhara
Urodzona jako: Audrie Noriko Daniel
Data urodzenia: 15 października 1990r. (25 lat)
Miejsce urodzenia: Teksas, USA
Miejsce zamieszkania: Tokyo/Kobe, Japonia
Narodowość: Koreanśko-amerykańska
Wzrost: 168 cm
Kariera: Modelka, aktorka, piosenkarka i projektantka
Instagram: KLIK


Kariera


    Od 2008 roku aż do 2013, Kiko była modelką na wybiegach Tokyo Girls Collection.  W 2014 roku rozpoczęła się jej międzynarodowa kariera jako modelka - na The Paris Collections in Olympia Le Tan’s Spring/Summer 2014 Show. Do sesji do Chanel zdjęcia robił jej sam Karl Lagerfeld!
  W 2010 roku Mizuhara zagrała w pierwszym filmie - adaptacji powieści Harukiego Murakamiego, "Norwegian Wood". Zagrała także m.in. w "Helter Skelter", a w zeszłym roku pojawiła się w telewizyjnej serii Nobunaga Concerto.
  W 2013 roku rozpoczęła swoją projektancką kolaborację z Opening Ceremony. Gdy zaprojektowała kolekcję "Bad Girl of the 90s", jedną z jej kreacji założyła sama Beyonce!


Życie prywatne

  I tu się zaczynają górki. Od 2010 roku podejrzewa się Kiko o związek z G-Dragonem, czego para do tej pory w żaden sposób nie potwierdziła - chociaż niektóre dowody są jednoznaczne. Osobiście uważam, że to ich sprawa - ważne, żeby byli szczęśliwi, a Kiko wydaje się świetną dziewczyną.
  Dziwne wydawać się może jej pochodzenie. Zaraz, urodziła się w Stanach, mieszka w Japonii i jest Koreanką? Sprawa wygląda następująco: ojciec Mizuhary jest białym Amerykaninem, natomiast jej matka - Koreanką urodzoną w Japonii. W wieku 2 lat Kiko wyjechała z rodziną z Teksasu właśnie do Japonii, jednak ze względu na swoje pochodzenie, nie jest postrzegana za Japonkę - na takie "mieszanki" mówi się tam Zainichi (在日). Ma to zwiazek ze wspólną historią Japonii i Korei - oba kraje do dziś nie pałają do siebie szczególną miłością.
  Rodzice Kiko rozwiedli się gdy ta miała 11 lat i ojciec wrócił do Stanów. Poza tym ma młodszą siostrę - Ashley Yuka Daniel. 

Czas na nieco zdjęć (co jak co, ale uroda Kiko według mnie jest powalająca, choć mogłaby wydawać się przeciętna):







Ze swoją siostrą




A Wam jak podoba się Kiko? ♥ 

7 komentarzy:

  1. Omo,ona jest naprawdę śliczna!Bardzo bym chciała,żeby była ze Smokiem<^.^>Wczoraj natrafiłam na Twojego bloga i przeczytałam go całego.Będę tu często zaglądać^.^Mam pytanie:Jak się czyta niektóre koreańskie imiona?Np.Eunhyuk albo Kyuhyun.(ja to czytam kyjuhyjun xd.)Nie mam pojęciaT.T
    Ps.Podziwiam Twojego skilla w koreańskim.Ja na razie próbuję opanować alfabet xd.
    Weny!
    Hwanan

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Eunhyuk - Un(h)jok
      Kyuhyun - Kju(h)jon
      :)

      Usuń
    2. Dziękuję bardzo!
      ^.^

      Usuń
  2. Śliczna, na pewno zacznę ją obserwować. Piękne zdjęcia. Jej siostra też jest modelką?
    ____
    Tylko błagam, nie "jedną z jej kreacji ubrała sama Beyonce". Ubrać można siebie lub kogoś, ubranie założyć. Wydaje mi się, że ta forma chyba nawet od jakiegoś czasu jest dopuszczalna, "ubrać ubranie". Ale ludzie, jak to brzmi! :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, jej siostra również próbuje w modelingu ^^
      Zdecydowanie masz rację, brzmi to lepiej i ma większy sens c:

      Usuń
  3. cześć kochana:) właśnie przejrzałam twój blog calusieńki:) w poszukiwaniu masaży twarzy, dodatkowo znalazłam jeszcze sporo inspiracji:* dzięki, fajnie tu i kolorowo

    OdpowiedzUsuń
  4. Tak na początek super blog!
    Sama Kiko mnie bardzo zadziwia, pomimo tego, że nie jest ona ideałem piękna japońskiego, a cała Japonia ją zna :). Co do gry aktorskiej - uważam, że gra dobrze. Widziałam ją w Norwegian Wood jak i w Helter Skelter.
    Na pewno będę tu wpadać! :D

    OdpowiedzUsuń