22.03.2015

Moje Top 5 makijaży z k-popu

Jedną z rzeczy, które lubię w k-popie, to właśnie zmieniające się trendy na różne makijaże. Czasami wystarczy tylko zobaczyć jakiś aby już móc stwierdzić, z jakiej to piosenki. Z racji tego, że interesuję się makijażem, postanowiłam dziś podzielić się z wami moją top 5 jeśli chodzi o makijaż wśród idoli!
Kolejność nie ma znaczenia.

1. Minah "I am a Woman Too"



Teledysk do tej piosenki oglądałam niezliczoną ilość razy w głównej mierze z powodu makijażu. Minah wygląda tam olśniewająco, makijaż ma stosunkowo delikatny i podkreślający oczy w kobiecy sposób.

2. Bom "Can't Nobody"



"Can't Nobody" było chyba moją pierwszą piosenką 2NE1 i dobrze pamiętam, że makijaż Bom naprawdę mnie oczarował. Jej make up generalnie zawsze - według mnie - jest idealny, a jej oczy wyglądają jak u laleczki.
3. Hyuna "Red"



Niby to głównie gra brązowego cienia, ale jaki daje niesamowity efekt! To chyba mój ulubiony look Hyuny, gdzie nie tylko jej makijaż ale i włosy - według mnie - ma najcudowniejsze niż kiedykolwiek.

4. Kyungri "Drama"



Jak to sama Kyungri powiedziała, tym razem kreska eyelinera nie jest "kocia", ale bardziej prosta; większą rolę odgrywają tu cienie i podkreślenie dolnej powieki. Efekt nie jest ciężki, ale świetnie podkreśla oko, dlatego bardzo mi się podoba.

5. CL "Crush"



Makijaże CL to również te, które chyba zawsze mi się podobają. Co prawda wymagają dużo eyelinera i na przykład mi na pewno by nie pasował taki mocny make up, ale na Chaerin zawsze wygląda to zjawiskowo.

A wam jaki makijaż częściej się podoba - naturalny i delikatny, czy mocniejszy i podkreślający oko? ♥

4 komentarze:

  1. Prześliczny jest ten piąty! *-*
    seeanedesu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. CL zawsze wygląda olśniewająco z tą ilością eyelinera :3.
    Wszystkie makijaże są prześliczne! ♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  3. 4 jest mega, muszę nauczyć się robić takie kreski *.*

    zapraszam http://by-paolka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Dwa ostatnie najlepsze *-*

    OdpowiedzUsuń