05.03.2015

Moje ćwiczenia

 Cześć~!
Od jakiegoś czasu jestem zasypywana pytaniami na temat ćwiczeń jakie wykonuję, więc zamiast co chwilę odpowiadać na to samo uznałam, że napiszę o tym post. Jednak na początek kilka faktów:

1. Nie odchudzam się (nie stosuję żadnej diety), jem co chcę, jedyne co to kontroluję częstotliwość i ilość tego, co jem.
2. Jedyne co ćwiczę to brzuch, pośladki, ręce oraz rozciągam się. Generalnie ćwiczę regularnie już od pooonad pół roku, ale za sam abs porządnie wzięłam się dopiero 2-3 miesiące temu.
3. Ćwiczę prawie codziennie, ale nie to samo. Jednego dnia ćwiczę np. wszystko, innego zrobię jedynie kilka ćwiczeń na abs czy ręce. Ciało też musi odpoczywać, poza tym nie zawsze ma się czas na ćwiczenia.
4. Wcześniej nie miałam widocznie umięśnionego brzucha i nadal dużo brakuje do tego, co chcę osiągnąć. Na moim IG możecie zobaczyć zdjęcie, co do tej pory udało mi się osiągnąć.
5. Ćwiczę 10-30 minut dziennie.
6. Jedyne ćwiczenia jakie wykonuję, to te od Mel B.

Filmiki, z których korzystam:



Trzeba wziąć pod uwagę, że każdy z nas ma inny organizm - jednemu mięśnie zaczną się rzeźbić po 2 tygodniach, innemu po dwóch, trzech miesiacach. Najważniejsza jest ciężka praca i systematyczność! Pamiętajcie jednak, żeby się nie przemęczać.

Mam nadzieję, że powyższe ćwiczenia Wam się przydadzą. Do przeczytania! ♥

2 komentarze:

  1. Nie powinnaś ćwiczyć codziennie, bo mięśnie Ci się zbiją i nie będzie widać nic. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. O, szukałam akurat dobrych ćwiczeń c: Dzięki c:

    OdpowiedzUsuń