21.03.2015

I scream, you scream

   Long time no see, jednak wraz ze zbliżającym się kwietniem mam średnio trzy sprawdziany tygodniu i pięć kartkówek, więc blogowanie jest dosyć trudne. Poza tym wszelkie większe pomysły chcę zrealizować dokładnie, dlatego wybaczcie braki postów w tygodniu.

   Dopiero od niedawna słonko się pokazuje, ale na szczęście przemysł muzyczny zadbał o to, żebym trochę bardziej poczuła zbliżającą się wiosnę. Mówię konkretniej o "Ice Cream Cake" od Red Velvet - tak jak na początku nie przepadałam za "Happiness", tak teraz ciągle nucę ich najnowszą piosenkę. Nie wspomnę o tym, że to jak dziewczyny wyglądają wygrało wszystko i poczułam napływ ogromnej inspiracji!


Najbardziej podoba mi się to "lalala" rodem z horroru, pastelowe ubrania, zakolanówki i dosyć specyficzne kolory włosów. Na początku uznałam, że dziewczyny wyglądają w nich tandetnie, ale do Yeri i Joy w jasnych włosach już się przyzwyczaiłam. Gorzej z Wendy. Wendy, przepraszam za to, co zrobili ci fryzjerzy.

  No a teraz dalej, bo ten post wcale nie jest recenzją teledysku czy piosenki. Raczej podsumowaniem tego, jak mnie zainspirował. Już jak tylko wyszedł teaser, pozwoliłam sobie machnąć paznokcie podobne do tych, które miała tam Joy:



Z teledysku zdecydowanie najbardziej podoba mi się ta stylizacja:


  Poza tym, z okazji zbliżającej się wiosny moja wishlista nareszcie trochę ruszyła. Myślę, że dzięki temu uda mi się w końcu zrealizować jakiś nowy post outfitowy 。◕ ‿ ◕。

Do przeczytania~♥



7 komentarzy:

  1. Niestety teledysku nie mogę zobaczyć, Niemcy zabraniają ;-; (w Niemczech blokowane są kanały vevo i ogólnie wszystkie oficjalne wydane klipy itd.)

    OdpowiedzUsuń
  2. Sprawdziany ;-; łączę się w bólu (T_T)/~~~
    seeanedesu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Faktycznie dziewczyny wyglądają świetnie, jak najbardziej odpowiada mi ten pastelowy image!:)

    Pozdrawiam! ♥
    http://personalna-galaktyka-absurdu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Osobiście zakochałam się w MV od pierwszego wejrzenia, a piosenki mogłabym słuchać do porzygu <3
    Co do sprawdzianów, ja już prawie nie ogarniam, kiedy co mam i muszę wszystko zapisywać, żeby wiedzieć, z czego najpierw mam się uczyć x.x

    OdpowiedzUsuń
  5. MV jest cudowne, utwór podoba mi się coraz bardziej z każdym przesłuchaniem, super paznokie ♥

    OdpowiedzUsuń
  6. A czy czasem nie Joy miała takie paznokcie?

    OdpowiedzUsuń
  7. ^ Mnie też się wydawało, że to są dłonie Joy, bo ma teraz najciemniejsze włosy z całej grupy (niemal rdzawe), takzę Fuko zafundowała nam mindfucka XD ^^
    Teledysk i piosenka są genialne, choć na początku utwór wydawał mnie się dziki. "Lalala" jest z tego wszystkiego najlepsza, jak i spokojna muzyka w teaserze :))
    A Yeri z miejsca polubiłam, choć przez pierwsze dni ogarniam, która to która XDD

    OdpowiedzUsuń