13.02.2015

Poznaj: Kim Shin Yeong

Kim Shin Yeong 



Imię i nazwisko:
Kim Shin Young (김신영)
Data urodzenia: 17 września 1986 r. (29 lat)
Narodowość: Koreanka
Miejsce zamieszkania: Seoul, Korea Południowa
Wzrost: 163 cm
Gruba krwi: AB
Kariera: Modelka dla 
Gabalnara, Cherry Spoon i Magie Girl
Cyworld: KLIK

Strona jednego ze sklepów: KLIK

Jedyne, co ciekawego udało mi się znaleźć na jej temat, to że uczęszczała do Gachon University Cheerleaders i jest chrześcijanką. Poza tym znalazłam całkiem urocze filmiki:


+ KLIK

  Mimo małej ilości informacji dzielę się z wami jej osobą, ponieważ uważam, że jest naprawdę dobrym ulzzangiem i - z moich obserwacji - jednym z najpopularniejszych. W zamian za to pokażę wam o wiele więcej zdjęć niż zwykle i to takich, które szczególnie mi się podobają!







po lewej













A na koniec random zdjęcie z fanką:


A jak wam podoba się aparycja Shin Yeong jako ulzzang? W jakim wydaniu najbardziej się wam podoba? ♥

3 komentarze:

  1. Jeju, śliczna jest! ♥ Najlepiej wg mnie wyszła na pierwszym i dziewiątym zdjęciu :3

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeju, śliczna jest! ♥ Najlepiej wg mnie wyszła na pierwszym i dziewiątym zdjęciu :3

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam ją, ale fanka na ostatnim zdjęciu przerażająca. Hah ~

    OdpowiedzUsuń