03.02.2015

O! RUL8, 2?

 Hej hej~

 Na urodziny dostałam cudowny prezent, którym był drugi singiel od BTS - O! RUL8, 2?. Byłam strasznie zaskoczona gdy otworzyłam paczkę i płyta zdecydowanie dobrze mi się kojarzy, bo tak samo zatytułowana była trasa chłopców po Europie. Dziękowałam milion razy i nadal z chęcią bym dziękowała! Co prawda płytę miałam wcześniej w swoich łapkach, ale z dumą mogę teraz mieć ją także na półce. Aktualnie brakuje mi tylko pierwszej płyty chłopaków (nie licząc rozszerzonej wersji Skool Luv Affair i japońskiego Wake Up). Duma duma duma!



Płyta zawiera 10 utwórów, plakat (jedyny w całej działalności BTS), karty, krótki komiks i photobook.

Piosenki:
1. Intro: O! RUL8, 2?
2. N.O.
3. We On
4. Skit: R U Happy Now?
5. If I Ruled The World
6. Coffee
7. BTS Cypher PT.1
8. Rise of Bangtan
9. Satoori Rap
10. Outro: Luv in Skool

Gdybym miała wybrać ulubione piosenki jedynie z tej płyty, to zdecydowanie Coffee i Rise of Bangtan.



  Plakat jak widać jest całkiem spory, szkoda tylko, że tyle pozginany, ale da się to przeżyć. Pewnie i tak nie prędko go powieszę, haha. Mam cały koszyk pełen plakatów, które chyba nigdy nie doczekają się dogodnego miejsca na ścianie...
  Tym razem trafiła mi się karta z J-Hope'm. Nie narzekam, bo jakakolwiek karta by to nie była, to byłabym zadowolona - nie ma w BTS osoby, którą lubiłabym 'najmniej'.


Komiks już kiedyś probowałam "rozszyfrować", teraz w sumie nie sprawdzałam, czy zrozumiałabym cały. W każdym razie jest uroczy!


W photobooku jest kilka zdjęć, które potrafią przyprawić fangirla o zapomnienie, jak oddychać. Zapomniałam zrobić zdjęcia zdjęcia (?), gdzie Jimin pokazuje ABS...ale może to i lepiej.

Zlot wściekłych gospodyń



 Teksty piosenek zapisane są normalną, czytelną czcionką co bardzo mi się podoba, chociaż jest tak mała, że momentami znaki zlewają mi się dosłownie przed oczami...


Na końcu oczywiście są podziękowania od chłopaków, chociaż niewygodnie umiejscowione, bo z boku zdjęć...



To co najbardziej lubię w płytach BTS to to, że zawsze do nich wracam. Nie stoją na półce kurząc się, ale używam ich stosunkowo często.
Poza tym fajnie widzieć progress chłopaków w muzyce, widzieć jak się zmieniają, dojrzewają... Dlatego myślę, że dyskografia BTS to jedyna, której zapewne nigdy nie sprzedam.

A wy macie jakąś płytę lub całą dyskografię, do której jesteście wyjątkowo przywiązani? ♥

4 komentarze:

  1. Jestem bardzo przywiązana do moich płyt Mejibray, nie oddałabym ich za nic ♡. ; w; Z "O! RUL8, 2?" również podoba mi się Rise of Bangtan.
    Pozdrawiam Cię Fukoś, Tsu.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. jak bardzo potrzebuję tej płyty, jezuuu. ;;;;;
    ale jak narazie środków brak.
    //Ola.

    greenteainmountains.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ahhh, kochany album! Jak zazdroszczę, ja sama posiadam tylko jeden :c
    A rzeczywiście, taki poskładany plakat najlepiej nie wygląda, ale ważne, że jest ;D

    OdpowiedzUsuń