22.02.2015

[#2] Inspirujący Tumblr

  Pierwszy post z tej serii znajdzicie tu: KLIK


Dziś kolejny, lekki post, gdzie zaspamię was zdjęciami z Tumblr, które wyjątkowo mnie zauroczyły. Uwielbiam zaglądać do moich "ulubionych" na tej stronie i czerpać stamtąd inspiracje.




To chyba mój ulubiony kształt paznokci, na dodatek śliczny kolor. Nic tylko czekać, aż moje pazurki odżyją!









Podziwiam ludzi, którzy potrafią skompletować outfit w czerni i szarości, który nie wygląda mdło czy nudno. Moda to sztuka, przynajmniej jak dla mnie.






Jeden z wymarzonych kolorów włosów. Niestety, ale moje chyba by tego nie przeżyły...




Jak dla mnie idealny kolor włosów.




Ostatnimi czasy bardzo podobają mi się proste, nieraz białe ubrania, co jest conajmniej dziwne w moim przypadku. Poza tym trochę przekonałam się do 'zwykłych' Adidasów, takich jak na ostatnim zdjęciu. Mimo to zdecydowanie na razie mam zamiar pracować nad tym, żeby moja garderoba stała się nieco bardziej barwna.
A co ostatnio was zainspirowało? ♥



5 komentarzy:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja właśnie na odwrót, staram się zgromadzić trochę czarnych/szarych ubrań :D

    muczaandaska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. I znów odciągnęłaś mnie od nauki biologi :c
    Jak zwykle wybrałaś świetne zdjęcia Fukosiu(i chwała Ci za to XD) ♥
    Z niecierpliwością czekam na następne posty. ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam to samo z tym kolorem włosów,że bym się bała, że moje włosy by umarły po takim zabiegu fryzjerskim ; - ;
    No i ten różowy i srebrny to najpiękniejsze kolory!!

    OdpowiedzUsuń
  5. 3 i 11 zdjęcie jest odzwierciedleniem mojego stylu *-*

    milkadiary.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń