28.01.2015

Soczewki "Geo Nudy Grey" z Maplelens

  Po kilku miesiącach życia bez soczewek - bo swoje poprzednie nieszczęśliwie rozcięłam - nareszcie w łapki wpadły mi nowe. Tym razem zamawiałam je przez internet, więc miałam o wiele większy wybór; tutaj kierowałam się recenzjami Berry Tsukasy, ponieważ ufam jej jeśli chodzi o soczewki. W końcu zdecydowałam się na Geo Nudy Grey.

Średnica: 14,2 mm
Krzywizna: 8,6 mm
Nawodnienie: 38%
Długość użytkowania: rok

  Soczewki przychodzą z Malezji, jednak są koreańskiej produkcji. Co fajniejsze, można wybrać sobie również wielkość wady i kupić soczewki korekcyjne!

  O dziwo, mimo wybrania tańszej przesyłki soczewki były u mnie po tygodniu. Gratis dostałam uroczy, różowy pojemniczek na nie, a same soczewki były ładnie zapakowane w małe pudełeczko.


 Tak soczewki prezentują się bez makijażu i z:


  Co prawda nie miałam okazji długo ich nosić, ale jestem z nich bardzo zadowolona - po założeniu w ogóle nie czułam nawet, że mam coś na oczach. Poza tym podoba mi się ten efekt przejścia między naturalnym kolorem a soczewką, bo nie rzuca się to tak w oczy.
  Fakt faktem, soczewki nie dają naturalnego wyglądu, ale nie są też bardzo sztuczne. Podoba mi się ta zmiana, bo dotąd nosiłam tylko brązowe.

  Świetnie też powiększają mimo, że nie mają wcale takiej dużej średnicy. Szczerze mówiąc, na początku kojarzyły mi się trochę z oczami węża, nie pytajcie czemu haha.

  Nie mogę doczekać się próbowania nowych makijaży i kombinowania!


A jak wam podobają się te soczewki? Może wolicie bardziej naturalny efekt? ♥

5 komentarzy:

  1. Są śliczne i wyglądasz w nich lepiej niż w poprzednich. W ogóle ostatnio wyglądasz jakoś lepiej. Mam wrażenie, że coś się stało z twoimi włosami, albo to zasługa 17 urodzin. ;p

    OdpowiedzUsuń
  2. Szczerze mówiąc, na zdjęciach wyglądają bardzo naturalnie. Aż bym się skusiła ale skoro twierdzisz, że są takie wężowate to jednak poszukam dalej. ;)
    http://himechatte.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha nie no, jedynie kolor mi się tak skojarzył ^^"

      Usuń
  3. Do tak naturalnej urody jak Ty posiadasz te soczewki pasują idealnie :). Nie widziałam wcześniejszego wpisu z soczewkami, ale ta opcja jak najbardziej przypadła mi do gustu. Widzę, że nie tylko mi się podoba :). Ciekawe jest to, że coraz więcej osób decyduje się na takie soczewki kolorowe. Chcemy zmian i jak widać wychodzi nam to na plus :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajne zdjęcia, czekamy na więcej takich wpisów! :) Soczewki kolorowe to bardzo to oryginalny pomysł na drobną zmianę naszego wyglądu. Często to nasze oczy budzą główne zainteresowanie ;)

    OdpowiedzUsuń