07.01.2015

Koreańska grzywka

  Dosyć często pytacie mnie o moją grzywkę. Z tego powodu postanowiłam nieco przedstawić, jak posiadanie jej takiej a nie innej działa u mnie.
Moja grzywka to tak zwana "Korean bang". Osobiście wyróżniam dwa rodzaje koreańskich grzywek, ale to zaraz. No bo co czyni tą grzywkę 'koreańską'? W końcu to grzywka jak grzywka. Zacznijmy więc najpierw od tej, którą mam ja.

  Koreańska grzywka wyróżnia się od 'zwykłej' grzywki tym, że jest bardzo gęsta, gruba, równiutka i zaczyna się niemal od czubka głowy. Gdy sama pierwszy raz szłam ściąć swoją, co było już dobre 4 lata temu, pokazałam fryzjerce to zdjęcie:


  Z czasem jednak uznałam, że to dla mnie nieco za wysoko i aktualnie moja grzywka zaczyna się tak, jak na zdjęciu niżej:



Takową grzywkę można zauważyć u praktycznie każdego ulzzanga, który nie idzie w koncept bez-grzywkowy. Wymyślam nowe słowa... ale do rzeczy.
Łapcie kilka przykładów, co by zobrazować sprawę!





  Jak widać, nie zawsze są to naturalne włosy - w końcu nie każdego włosy są na tyle gęste, długie czy proste aby podołać takiej grzywce. Osobiście ja również ze swoją grzywką nic nie muszę robić - nie prostuję jej, nie układam w żaden sposób - po prostu po umyciu rozczesuję włosy i tak sobie schną.

Myślę jednak, że z taką grzywką zawsze można spróbować! Osobiście wydaje mi się, że taka grzywka pasuje bez względu na to, jakie mamy czoło. Oczywiście w grę wchodzą też rysy twarzy, ale zazwyczaj dostaję pytania na temat tego, czy "duże/małe czoło pasuje do takiej grzywki?". To co bardziej może gryźć, to że jest bardzo równa - gdy grzywka odrasta wygląda to trochę bardziej "naturalnie", jednak właśnie jej równość niczym od linijki jest bardzo istotna.

Moja grzywka świeżutko po ścięciu
Aby uzyskać taki efekt, fryzjerka zazwyczaj na końcu wyrównuje grzywkę maszynką.

A jaki jest drugi rodzaj koreańskiej grzywki?

  To tzw. see-through bang. Ciekawy myk w niej jest taki, że odpowiednio ułożona... znika. Jednego dnia możemy mieć grzywkę, a drugiego dnia znów mieć odkryte czoło. Taka grzywka optycznie zmniejsza buzię! Oto jak wygląda:




Tutaj tutorial, jak samemu można zrobić taką grzywkę:



A wam która grzywka bardziej się podoba? ♥

6 komentarzy:

  1. Fuczko,wiesz może jak uzyskać efekt gęstych włosów?Dieta,suplementy?A może geny?

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardziej podoba mi się zwykła, prosta grzywka. Może niekoniecznie taka gruba, prosta od linijki i wyglądająca jak wycięta z blachy, ale coś w ten deseń. sama mam niestety taką grubą, od czubka głowy, bo fryzjerka mi tak obcięła... No trudno. Nic się z tym już nie da zrobić :/
    Pozdrawiam <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Anonimku, nie wiem czy mogę polecić ale Azjatycki cukier ma filmik i tym, jeżeli mnie pamięć nie myli. ^^'XD na youtube, na jej kanale. A co do fokus interesujące, jak powiedzieć żeby mi obetnęłajak na 1zdjeciu w 2rodzaju grzywki? Strasznie mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  4. Chciałabym mieć taką grzywkę,ale strasznie się boję,że na mnie to nie będzie dobrze wyglądać :c.Jak myślisz,można to jakoś sprawdzić? :o

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja mam taką grzywkę jak ty praktycznie od zawsze (z przerwami, kiedy to nie chciało mi się iść do fryzjera żeby ją podciąć xD). W niej wyglądam najlepiej. Ale ta druga grzywka też wygląda fajnie :3 Może kiedyś ją wypróbuję, chociaż najpierw musiałabym zapuścić aktualną, a z tym może być niefajnie.

    jakkuri-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Chciałabym mieć taką grzywkę jak pierwsza ale niestety mam za rzadkie włosy. :c W efekcie najczęściej mam taką właśnie see-through jednak uważam że nie bardzo pasuje do mojego typu twarzy.
    http://himechatte.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń